Geplaatst: 1 april 201312 j Bij mij in de moestuin dit jaar geen paaseieren. Maar vandaag, tweede paasdag, ontdekte ik op een zonnig plekje achteraf in mijn moestuintje toch al een verrassing: zie foto. Wat denken jullie....zal ik hem verwijderen om mijn watermeloenplant niet te veel af te zwakken ? Of wordt dit nog iets eetbaars? Bedankt alvast voor alle goede tips! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 1 april 201312 j Maar vooral dat gras he ? Hoe komt dat gras bij jou zo groen en al zo laaaang ???
Geplaatst: 1 april 201312 j Auteur Maar vooral dat gras he ? Hoe komt dat gras bij jou zo groen en al zo laaaang ??? Kweenie.... Misschien omdat 't verboden is voor paashazen...? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 1 april 201312 j dat soort plukken gras staan er bij mij ook.vanmiddag wat droog gras weggehakt en daaronder was al redelijk lang groen gras. dus het KAN wel
Geplaatst: 1 april 201312 j Auteur Kwam de paashaas er bij jou ook niet in, Manuela? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 2 april 201312 j Auteur Helaas is de eerste meloen afgelopen nacht bevroren. Hij had zo lekker kunnen zijn. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.