roosmarij Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik las in een draad over knoflook dat konijnen pas opgekomen lookstengels opgegeten hadden. Geldt ook voor plantuitjes dat ze mogelijk door konijnen worden aangevreten? Ik heb lang een tam konijn gehad, dat altijd braaf zijn hooi at en alle aangeboden korrels, granen en groenvoer, maar wilde konijnen zijn misschien hongeriger/minder kieskeurig? Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
benetton Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Ik heb uitjes geplant buiten, woon op de buite... Tot nu toe geen last dat ze worden opgegeten Quote Een ware prutser/beginneling Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Knoflook, uien en andere lookplanten zijn giftig voor konijnen. Wilde konijnen weten dit als het goed is prima aan, tamme konijnen zijn dus eerder een bedreiging lijkt mij. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Ik heb met knikkende knieën mijn uitjes in een platte schaal in de voortuin gezet en ze doen het voorbeeldig! Ik ben superblij! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts