meriams moestuintje Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Ik zou graag een kas willen, maar een nieuwe is iets boven budget, waar zou ik een leuke kas kunnen kopen. Hebben jullie tips?En als er ergens iets staat, is het dan gemakkelijk afbreken? Iemand ervaringen opgedaan? Wat kan ik het beste doen, nieuw of gebruikt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 marktplaats of beter nog de moestuinkennissenkring bij ons in H zijn er af en toe mensen die een kas thuis toch teveel werk vinden en hem dus weg doen afbreken en weer plaatsen is goed te doen als je een beetje handig&voorzichtig bent ouder glas is brosser, oudere rubbers willen nog wel eens scheuren ophalen gaat goed met een (huur)busje, glas zou ik vertikaal vervoeren met tussen en onder elke plaat een stuk krant om plakken te voorkomen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meriams moestuintje Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 dankjewel voor de tip! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quincy Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 bent u (of je) een amateur of een echte moestuinier???? Als je een amateur bent:dan zou ik eerst voor een wat kleineren kas.of zoon tunnel(licht ook aan de ruimte die je heb) Als je een echtje moestuinier bent:dan zou ik even op marktsplaats kijken of..of ibay?of op beurzen. Groetjes quincy Quote als ik hoofdpijn krijg dan weet ik dat me plantjes naar boven kommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazarie Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 http://www.tuinkassenwinkel.nl/ goede service en redelijke prijzen. Wij hebben hem daar vorige maand ook gekocht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Ik had net gister dit door gelezen: http://www.mooiemoestuin.nl/moestuin/een-kas-aanschaf/ Het is een wat lang verhaal maar er staan wel aandachtspunten in over het kopen van een 2e hands, en ook staan er linken onderaan waar je 2e hands wat kan kopen. Ik wil ook graag een kas maar vind het een beetje duur, ik heb nu een rol gewapend plastic gekocht (marktplaats) dat ik aan een oud frame van een werktent (voor bouwvakkers om droog onder te werken) ga bevestigen. Zo heb ik voor 50 eu een kasje van 3x4 voor de komende tijd. (frame had ik al dus) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Tip: wie een gebruikte kas wil kopen moet nu, om deze tijd van het jaar, gaan kijken op marktplaats etc. In het voorjaar wil iedereen een kas en wil niemand ze kwijt, je betaalt er dan veel meer voor, omdat er haast geen aanbiedingen zijn. Zojuist heb ik even gekeken, er staan er verschillende te koop, langer dan een paar dagen al. Zoeken op tuinkas, gebruikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts