Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Melding nieuw privébericht maar bericht niet zichtbaar


Bit

Aanbevolen berichten

In mijn scherm op het Forum heb ik een melding dat ik 1 nieuw bericht heb.

 

Open ik dat, heb ik niks. Open ik de privéberichten , zie ik ook geen nieuwe.

Ik heb een hele serie oudere berichten verwijderd, dus vol zit ik zeker niet.

 

Ik verwacht ook een bericht van iemand en denk dat die mij geantwoord heeft. Maar zie dus niks. Wat te doen ?

bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk moet je de ingehouden berichten nog vrijgeven. Als het goed is staat er dan op de postvak in pagina boven de berichtenlijst de volgende tekst:

 

Er wordt 1 privébericht achtergehouden omdat de map vol is.

Geef alle ingehouden berichten vrij… Ze zullen in de opgegeven map worden gesorteerd zodra er voldoende ruimte beschikbaar is.

Door te klikken op de onderstreepte zin geef je de berichten vrij en verschijnen ze in je inbox.

 

Het kan ook zijn dat iemand je een privebericht heeft gestuurd maar dit zelf weer verwijderd heeft voordat jij het bericht gelezen hebt. Normaal gesproken verdwijnt de melding dan nadat je een poging hebt gedaan dat bericht te openen. Het kan zijn dat er bij jou een foutje in de database geslopen is en je de melding blijft zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...