kenbeimer Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Zag een filmpje over een tuinier die tomaten sloeg (spanken). Hij klinkt heel betrouwbaar en zal vast wel weten wat ie doet... Maar wat zou de verklaring hierachter zijn? Mijn tomaten zijn inmiddels bijna zo groot als bij hem. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Ik gok op bevruchting. Ik tril paprika en tomaat ook, voor de zelfbestuiving. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bubbels Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Kinky! Ik tik wel tegen de stokken waar ze tegenaan groeien, maar de tomaten zelf krijgen geen slaag. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Ik wilde net zeggen Bubbles, als je echt gaat spanken op de tomaten, overleven ze het niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2013 Share Geplaatst: 8 april 2013 Kijk ook hier: search.php?st&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=tomaten Er is al heel wat over gezegd op dit forum Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kenbeimer Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 9 april 2013 Ik gok op bevruchting. Ik tril paprika en tomaat ook, voor de zelfbestuiving.Ik gok van niet. In het filmpje spankt hij op de onderstam van de plant, waar al onrijpe tomaten aanzitten. Heb het nog eens doorgeluisterd en hij gaf aan dat door het "spanks" de energie vanuit de stam naar de vruchten stroomt, waardoor de vruchten groter worden???... Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.