Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

in de kiem gesmoord....


Berti

Aanbevolen berichten

had ik gister EINDELIJK twee soorten tomaten, calabrese broccoli, munt, bieslook, voorgezaaid op de vensterbank in mijn propagator (onverwarmd).

kom ik vanmorgen beneden.

overal zand, alles in de propagator door elkaar en omgewoeld.

niets van over.

hadden de katten zeer professioneel, de beluchting schuifjes eraf gehaald en met hun poot erin.....veel lol gehad.

 

nou dan ben je wel wakker. was er gister zo blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Berti, wat jammer! Ik hoop dat je de zaadjes nog terug hebt kunnen vinden, of dat je wat achter de hand hebt.

Ik heb zelf ook twee katten, maar die van mij laten alles met rust. Nouja, mijn rode kater sprong vanochtend wel vol op mijn kweekbak, terwijl die niet goed dicht zat. Toen schrok ik ook wel. Mocht je je planten trouwens vloeibare mest geven: kijk daar een beetje mee uit. Ik heb vandaag mijn aardbeien bemest en mijn kater begon zowaar aan de aarde te likken. Dit lijkt me toch niet al te gezond.

 

P1030351.JPG

Hier betrap ik hem op heterdaad!

Reveries of a Craftsy Garden Reader: http://craftsygardenreader.blogspot.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig had ik nog zaad dus heb nieuwe paperpots gemaakt (van kranten) en opnieuw gezaaid.

vanavond gaat de propagator mee naar mijn slaapkamer, weet ik zeker dat ie veilig staat.

en nu de zaadjes maar uit de grond kijken...

 

ja die katten he.

en toch houden we van ze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zeggen dat katten 2 liter flessen gevuld met water eng vinden. Weet niet meer waar ik dat gelezen had trouwens. Maar je zou kunnen proberen dat er tussen te zetten. Wie weet laten ze het dan met rust. Jammer van al je zaadjes en dat na al je moeite. Succes met de nieuwe inzaai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...