henkg Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Een paar weken geleden zag ik raar pluis aan de toppen van mijn rozemarijn. Dat ding heeft in een pot buiten gestaan, zonder enige verzorging. Schimmel?Vandaag zag ik dat dat pluis iets anders was: Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Bloemen!!Mooi hè Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinus Ros Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Bloemen!!Mooi hè Schitterend. Ik lig dubbel.... Dat ding heeft in een pot buiten gestaan, zonder enige verzorging. Als die rozemarijn dat deze hele godganse, ellendige winter heeft volgehouden, doe mij dan maar een stekje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansK Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hartstikke leuk zeg! Ik heb het nog nooit gehad. Misschien gebruik ik het teveel en knip ik de potentiele knoppen dus weg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 En die bloemen zijn eetbaar, en smaken heerlijk! Blijft wennen om bloemen te eten, maar die van de rozemarijn zijn verrassend lekker. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts