Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Cranberry snoei


Indy

Aanbevolen berichten

Vorig voorjaar heb ik een cranberry gekocht.Ik had een zanderig stukje grond waar die op kon,en hij heeft zich gesetteld.Maar nu.............

Hij heeft lange uitlopers die door het stuk tuin wandelen.Er wordt op het www gezegd dat je moet snoeien,maar dat gaat over bedden,en ik heb er maar 1,geen heel bed.Ik begrijp ook niet helemaal waar ik snoeien moet.Iemand??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen : Niet ! Die érg lange uitlopers, dat is gewoon zijn groeiwijze. Alle kanten op en op die manier bedekt ie best een groot stuk, als hij het naar het zin heeft. Uit de platliggende ( horizontale ) uitlopers maakt ie scheuten omhoog, die gaan later bloeien. Zo kan een klein veldje ontstaan Je kan de uitlopers natuurlijk wel inkorten en de plant daardoor wat inperken of de weg wijzen. Maar beter gewoon laten gaan. Als je de ruimte hebt dan he ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...