Feolan Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Ja precies, ik had nog ergens zo'n wegwerpbeker liggen, stevig doorzichtige. Werkt prima en geeft fijntjes water. Past wle bij mijn manier van groente hebben Goedkoop, simpel en eigenlijk gewoon maar een uitprobeersel xD Don't hurry, be hippy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Het gaat goed met je zaailingen Helaas moet het bij mij nog opkomen. Als ik naar jouw datums kijk zou ik denken dat het bij mij ook zo hoog zou moeten staan Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Ehemmm... ik heb dus laatst een knoflookteen opgegraven, rondom bekeken en weer terug gestopt... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonnee Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 hihi, dat op willen graven om te bekijken herken ik ook wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feolan Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 @ Helly: Mijn bak staat wel op een hele goede plaats: uit de wind, in de volle zon in de winter en lente, hoger en dus geen last van kou uit de grond. Als mijn herinnering me niet in de steek laat, staat die van jou op de grond... Gok dat dit misschien toch wel mee speelt in het ontkiemen. Don't hurry, be hippy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Ja dat zou het kunnen zijn. Ik heb inmiddels al wat stro gelegd op de plaatsen waar al gezaaid is, en heb de plexi platen er weer op zitten. Zo blijft het toch wel enigszins wat warmer. De kweekbak is ook al weer voorzien van een deksel.Dan heeft het toch zo zijn voordelen om op een balkon een MM bak te hebben staan. Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts