zoop Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Hallo! Ik wilde mij graag even voorstellen (dit is gelijk mijn eerste post). Ik ben Vincent. Wij hebben een bescheiden tuintje waar sinds vorig jaar onderstaande moestuinbak in staat. Het is nog een beetje rommelig, maar dit is de beste foto die ik zo gauw had. Waar de stokkenrommel ligt heb ik inmiddels een driepoot van stokken gebonden - daar ga ik spekbonen groeien. We hebben ook nog een aantal potten klaarstaan voor tomaat en een aardappel-kweekzak Vorig jaar heb ik 1 keer bonen kunnen eten, af en toe sla op m'n hamburger en een paar keer tomatensoep + pastasaus. Dit jaar moet de oogst een stuk beter worden! Quote
wilma2 Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 welkom hier op dit leerzame forum.klein beginnen is een goede manier om een en ander te leren Quote
Stan Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
jeanne-heijmans Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Ja sowieso om te leren,maar denk dat je al snel met het moestuin virus besmet raakt, en meer wil,bij mij is het nu ook van kwaad tot erger maar zo leuk, welkom Quote
roosmarij Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Hoi Vincent, en welkom! Je eerste successen heb je al binnen,al zijn ze bescheiden. Kan alleen maar beter worden! Veel plezier op het forum en in je tuin, Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
JohnnyQ1 Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Welkom! Wat staat er onder die halve flessen? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 april 2013 Geplaatst: 22 april 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
zoop Geplaatst: 23 april 2013 Auteur Geplaatst: 23 april 2013 onder die halve flessen probeerde ik paprika vroeg buiten te starten. het was toch nog te koud denk ik. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.