Geplaatst: 11 oktober 201411 j Auteur ben begonnen aan Stoner, pakt me meteen Mooi hè..ik heb het 2x gelezen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 oktober 201411 j Baldacci King en Maxwell.Een weeffout in onze sterren wil ik nu gaan lezen
Geplaatst: 26 oktober 201411 j Voor het geval iemand interesse heeft deze week is het boekenfestijn in Eindhoven!http://www.boekenfestijn.com/
Geplaatst: 3 november 201411 j Ter voorbereiding op een bezoek aan het Gemeentemuseum in Den Haag voor de tentoonstelling 'Mr Darcy meets Eline Vere', lees ik momenteel de Eline Vere van Couperus. Wel even dóórzetten, hoor!
Geplaatst: 3 november 201411 j whooo, beetje potterverslingerd... ben begonnen aan Stoner, pakt me meteen Heb ze nu allemaal achter elkaar gelezen, was super !! Veel dingen gelezen die ik de eerste keer niet gelezen had. Ik begin morgen opnieuw aan de Milleniumtrilogie, heb geen leuke biebboeken meer en geen tijd/zin om naar de bieb te gaan
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.