Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een hoop plastic bekertjes van een feestje gerecupereerd: aan de onderkand telkens 4 snippers van de randjes geknipt zodat er water in en uit kan lopen en er zaailingen van bloemen (tagetes en zinnia en zo) in verspeend. De bekertjes zijn redelijk smal en diep, dus compact in bakken te plaatsen, en als de kluitjes goed doorworteld zijn, zijn de plantjes makkelijk met bollenplanter uit te planten.

Geplaatst:

Nee das niet mooi, van die gitaar krijg je toch spontaan de neiging om iemand er een hengst mee te verkopen.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Voor de foto is het mooi, maar ik zie al meteen van allerlei zaken die niet werken als het bijv. gaat regenen

Tsja, en na één seizoen ziet het eruit als een uitgewoonde bende.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

En dan is t mooi voor op t paasvuur

Hans, niet meteen gaan hengsten hè, beetje aardig zijn voor recyle people

Good things come in small packages

Geplaatst:
En dan is t mooi voor op t paasvuur

Hans, niet meteen gaan hengsten hè, beetje aardig zijn voor recyle people

Ik vindt recycle altijd heel leuk hoor, sommige mensen kunnen dat geweldig,

volgens mij wekt een gitaar altijd bij mij het gevoel op hoe het zou zijn om daar iemand mee te slaan

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Mochten we allen tezamen komen bij Jorieke, dan zal ik wel oproepen dat niemand zijn of haar gitaar meeneemt. En mocht Jorieke er eentje hebben moet die m maar goed opbergen

Willen we toch zo'n spektakel aanschouwen, kunnen we er tzt altijd nog eentje van Marktplaats plukken

Good things come in small packages

• 4 maanden later ...
Geplaatst:

Potjes van de oploskoffie ge-recycled:

977_3f279c174fd545260aa1eb4f4d085c4b.jpg

Alle engeltjes lachen je toe vanaf de keldertrap:

977_c6ccc0f7eeefd9cea31e6d85dd8d27af.jpg

Die middelste pot krijgt nog een eigen verhaaltje bij het topic "zelf pasta maken"

977_adccf20595ae9320c37a14f866a427f4.jpg

en als tuinlampje met theelichtje in beplakt met semi transparante decofolie

977_f65ad81697a5acafeaf269bba418ade2.jpg

Geplaatst:

De kaartjes voor bij de planten knip ik van oude lamellen...en geloof t of niet....zelfs dan worden ze aan t eind van t seizoen in een bakje gestopt en gebruik ze het jaar erop weer..... DOUBLE RECYCLE

hier en daar een letter verduidelijken, maar de meesten blijven nog een heel seizoen zichtbaar.

977_86777ac88e8f3c77251fb655761ee7c9.jpg

977_c801714c235977c7aa3c80ea04999465.jpg

Deze is in een envelop in limboland aangekomen en is al een weekje opgelucht adem aant halen

Geplaatst:

Kan ik deze gebruiken(goed schoongemaakt natuurlijk) als druppelaar?

977_5eb2e2db085859c576f768821f8ebfc0.jpg

(ben ineens vanalles met andere ogen aant bekijken en gooi bijna niks meer zomaar weg )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...