Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Re-use & recycle


Helly

Aanbevolen berichten

Waarom vind ze het niks wellicht? Te veel ruimte/lelijk?

 

K zou zeggen: Maak het zo dat het prachtig is om naar te kijken dat je liever naar dat hok kijkt dan de bloemen!

(Ok, je kan in het hok zo hier en daar op veilige plekjes ook nog mooie plantjes laten groeien!) Gewoon een prachtig hok van maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog ergens een oude handpomp liggen. Het leek mij wel handig om deze te gebruiken bij de slootkant, zodat ik makkelijk water kan pakken.

 

Er was echter 1 probleem. Ik had de pomp wel, maar geen flenzen. Maar gelukkig heb ik een handige buurman die ijzerwerker is, die heeft netjes 2 flenzen voor me gemaakt

 

100_1583.jpg

 

Een paar slangen er aan, en ik heb een perfecte waterpomp

 

100_1584.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dat is handig! hmm...ik moet toch maar eens naar de recycle shop...misschien kom ik daar zoiets tegen!

trouwens, wat ik het daar al verschrikkelijk groen zeg!

hier komt alles net boven de grond piepen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst de vraag hier gesteld en daarna pas gaan goochelen, misschien een volgende x andersom. Hoewel ook interressant jullie te laten weten, je weet maar nooit wat je onderweg óf tijdens de vrijmarkt nog tegenkomt; "Als grond in contact komt met koper kan dat de waterhuishouding en de structuur verbeteren. De grond behoudt zijn natuurlijke spanning en magnetisch veld, daardoor groeien planten beter", én geen slak die erin komt , Nog even denken wat erin geplant gaat worden, tomaten, paprika, of komkommer? Of wordt het dé ideale slabak? Leuk hier mee aan de slag te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig ik heb hier ook zo'n koperen ketel met daarin viooltjes. Volgend jaar misschien ook groente oid in doen.

 

Iemand nog een idee wat ik met een rood laken met een scheur erin kan doen voor de (moes)tuin? Ik zelf niet, dus hij zit al bijna in de container Maar je weet maar nooit of iemand er nog iets leuks mee weet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de gevulde eierdop super. Zal erg leuk staan op een gedekte paastafel. Zou het zelf wel willen maken, maar doe het niet omdat het geduld ervoor ontbreekt. Mocht het te koop zijn, zouden er wel een aantal in het winkelkarretje terecht komen ( bij een redelijke prijs dan hé ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...