Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Re-use & recycle


Helly

Aanbevolen berichten

Ja Dennis jongen we hebben t hier over KOMKOMMER pfff die chatjeugd tegenwoordig

Ik vind die mini groenten leuuuuuuuuuk Zou dat echt kunnen in zulke lage bakjes?

Dan ook maar zo'n stolp versieren, tegen t wegwaaien

Kan je natuurlijk ook in de keuken zetten, op de keukentafel, plankje aan de keukenwand. Die patissons staan denk ik zelfs leuk op de vensterbank in de slaapkamer.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder verdere info vermoed ik dat het niet zal lukken met je bonsai bakken... dat die minigroentes planten hebben die toch een pietse meer diepte nodig hebben. Ik vergelijk het met wat ik weet: de dwerg-tomaatjes, de kleine aubergines... toch minimaal een bloempot nodig...

 

En kk is gewoon de standaard naam voor komkommer, net als 'piet' voor peterselie... (bladpiet en krulpiet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken wel mini of baby pattisons uit de handel, maar dat zijn gewoon heel vroeg geoogste nog niet volwassen pattisons die slecht enkele dagen goed blijven in tegenstelling tot de volwassen patisons.

Zelfde met de mais onrijpe vroeg geoogste kolfjes.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst ging ik op zoek naar materiaal voor het insectenhotel, maar ik heb die keer een boel stronken uit het bos naar huis versleept.

 

Onder andere deze...

 

dscn6664kc.jpg

 

Wat zou ik hiermee kunnen doen? Ik dacht aan een tafeltje, of aan een ophangsysteem voor gereedschap. Ver kom ik niet (ja, kan er een bloemetje tegen aan laten klimmen... te simpel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder heeft laatst zelf een tuinbeeld gemaakt ( je weet wel een geraamte van ijzerdraad en aluminiumfolie en dan lappen eroverheen waar je van die speciale lijm doorheen doet en dan wordt het hard) en die gaat ze op een stukje berkenstam zetten. Is dat een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst ging ik op zoek naar materiaal voor het insectenhotel, maar ik heb die keer een boel stronken uit het bos naar huis versleept.

 

Onder andere deze...

 

dscn6664kc.jpg

 

Wat zou ik hiermee kunnen doen? Ik dacht aan een tafeltje, of aan een ophangsysteem voor gereedschap. Ver kom ik niet (ja, kan er een bloemetje tegen aan laten klimmen... te simpel)

 

paddooo`s

 

http://homegreen.nl/

 

 

Weet er trouwens iemand een zaak waar je niet direct 50 duivels hoeft te kopen? Ik wil eigenlijk van alles wat om uit te proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel jammer. Een kippenhok is door jou zo gemaakt en zo te zien nog genoeg ruimte voor bij de moestuin. Tja en varkens nemen toch wat meer ruimte in en maken er alleen maar een modderboel van, dus daarin kan ze van mij gelijk krijgen

Overigens lijkt t mij wel leuk hoor, maar dan op een echte boerderij.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je Lief zijdehoenders laten zien daar gaan vrouwen voor door de knieeen
Je sleept haar gewoon mee naar de kinderboerderij waar ze dat soort hoentjes hebben. En kuikens doen t ook altijd goed bij de dames.

 

He wat generaliserend en ongeëmancipeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...