Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Co-Moderator


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Hoihoi! Sinds een weekje ben ik ook moderator op dit verslavende forum

Waarschijnlijk vanwege mijn online-zijn van 8 tot 6 Ik kan jullie mooi de hele dag in de gaten houden!

Ik zoek vaak en veel op google, en kom dan vaak forums tegen waarbij je hele pagina's met geouwehoer door moet scrollen voor je het antwoord vindt wat je zocht. Dus ik ga er voor zorgen dat dit forum zo overzichtelijk blijft als dat het nu nog is (uiteraard mag er nog geouwehoert (is dat een goed woord zo?) worden hoor ik ga alleen af en toe als een schooljuf met mijn vingertje zwaaien)

 

Laat maar horen wat jullie er van vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lach me dood... heb jij eigenlijk wel tijd hiervoor... je hebt de grootste tuin, plus al die beesten...

 

Maar je hebt gelijk wat overzichtelijkheid betreft. Ik ben zelf wel een - bijna - onverbeterlijke afdwaler... maar juist bij een forum waar ervaring en tips worden gewisseld is het wel handig om overzichtelijk dingen terug te vinden. Een heel groot deel is hier beginner ...

 

Hoe oud is het forum eigenlijk, volgens mij niet zo oud...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in de zomer ga ik er wel minder tijd voor hebben. Maar ik zit sowieso achter de computer voor mijn bedrijfje, dit huis moet toch betaald worden

Dus ik kijk steeds even naar mijn mail en het forum, en dan ga ik weer naar buiten.

Het forum is nu dik een jaar oud, maar pas sinds eind 2010 gaat het hard met het aantal leden en het aantal berichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een moderator erbij was zeker nodig, jij kijkt naar ons maar we kijken ook wel met je mee waar nodig. Als iedereen even eerst kijkt of een topic al bestaat voordat hij/zij een nieuwe aanmaakt heb jij weer meer tijd voor je tuin en beestjes. Veel plezier Jorieke

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot mijn schande al eens ontdekt dat onzinnig geleuter verwijderd werd.

Om in de juiste termen te spreken: zet gerust de snoeischaar erin!

Worden we alleen maar beter van.

 

En natuurlijk: bedankt voor je inzet!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuteren is ook leuk! Grappen, elkaar lekker een beetje uitlokken (het hele fruitbomenpakket forum bijv.). Maar na een pagina of 3 wordt het vervelend

Vers geleuter verwijder ik nooit, maar voor 'het archief' en google, schoon ik wat onzinnige posts als ze ouder zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in de zomer ga ik er wel minder tijd voor hebben. Maar ik zit sowieso achter de computer voor mijn bedrijfje, dit huis moet toch betaald worden

Dus ik kijk steeds even naar mijn mail en het forum, en dan ga ik weer naar buiten.

 

Zo'n stuk grond betalen met regenlaarsjes verkopen? Ok. Ik weet wat ik later ga doen!

Of ik moet mijn laserlampjes verkoop flink gaan verhogen

 

En ehh... Je kan ook gewoon lekker modern gaan doen tegenwoordig de iPad!! Kan je vanuit je moestuin even snel een blik op het forum werpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ok, niet alleen van de laarzen hoor Vriendlief draagt ook een centje bij

Ik heb al steeds zand tussen de schuivende delen van mijn telefoon zitten, een Ipad is daar wat te duur voor

 

iPad heeft geen schuivende delen

Je hebt van die zakjes op de markt die je om producten vacuum kan doen, waardoor het tegen water kan etc. (Die zakjes kan je gewoon honderden keren opnieuw gebruiken) , daarmee zou je er geen last meer van hebben denk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is dat het hier een leuk en vriendelijk forum is, anders had ik meedelijden met je gehad...

hoe krijg je in hemelsnaam kletstantes zoals ik in het gareel?

 

maar zonder gekheid, gefeliciteerd en succes met het moderatorschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...