katrien888 Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Hey, Onlangs heb ik 2 soorten tomatenplanten gekocht, naast de gezaaide die een achterstand hebben, namelijk de tomaat hybride F1 en de tomaat cherry F1 (aperitieftomaat).'t was de bedoeling om de aperitieftomaten hier in potten op m'n terras te plaatsen en de andere bij m'n ma in de serre. Nu heeft zoonlief ze onlangs uit hun kartonnen omhulsel gehaald om ze in water te zetten, maar wist niet meer welke soort in welk doosje moest, met als resultaat dat ze door elkaar staan....op zich natuurlijk niet zo erg maar als er een manier is om ze uit elkaar te herkennen zou dit handig zijn groetjes, Katrien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Foto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrien888 Posted May 16, 2013 Author Share Posted May 16, 2013 Hierbij enkele foto's maar ik zie geen verschil tussen de 2 soorten tomaten. Normaal ging ik de aperitieftomaten niet uitdieven, maar nu zal ik niet anders kunnen grtjs, Katrien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Gebruik ook nooit papieren etiketje op die potten trouwens. Ik heb 8 tomatenplanten "?" in de kas staan. Water en papier werkt nie samen. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 de cherries groeien minder hoog dan de andere, over trwee weekjes weet j t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrien888 Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 Bedankt Bubbels (ben ik nu aan 't drinken ) en Robo, 'k zal ze in de gaten houden welke die beter groeien dan de andere Katrien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 de cherries groeien minder hoog dan de andere Euh RobO, weet je dat zeker?De cherrytomaten die ik heb kunnen 2,5 à 3 meter hoog worden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Nou zo hoog heb ik ze ook nooit gehad,vindt de cherry toch meer klein compact op groeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 even een vraag:hoe hoog worden roma-tomaatjes ongeveer? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Tussen 1m en 1,5m.Dief je je roma's?Ik kweek die als een eenstammige, ik lees nu pas dat hetc een zelftoppende is. Er zijn verschillende soorten cherry-tomaten.zelftoppende en niet-zelftoppende Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Cherry tomaten..Je hebt ze van max. 20cm hoog.. Maar bijv. de gardenners delight kan simpel richting de 2meter Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 worden roma's zo hoog ???????oke die moeten dus vanwege de wind dus echt op de grond........ Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts