Anya Geplaatst: 6 mei 2013 Geplaatst: 6 mei 2013 Ik ben opzoek naar ong 6 bamboestokken van 1,5 m lang en 3 van een meter, of een halve meter. Wie kan mij helpen? Tips zijn ook erg welkom. Quote
Stan Geplaatst: 6 mei 2013 Geplaatst: 6 mei 2013 Bij GroenRijk Nieuw Vennep ??? dicht bij Hoofddorp. Of lieve buurman/vrouw met bamboe in de tuin waar je wat mag snoeien ??? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Anya Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Geplaatst: 6 mei 2013 Niet eens aan groenrijk gedacht! lol. Zit alleen wel krap bij kas nog geen mensen met bamboe gezien hier Quote
Stan Geplaatst: 6 mei 2013 Geplaatst: 6 mei 2013 Ik weet niet wat het bij Groenrijk kost maar in Haarlem bij zaadhuis Roozen zal dat wat je nodig hebt 2 tot 4 euro kosten. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Anya Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Geplaatst: 6 mei 2013 Tof, die kon ik nog niet! Net evengoed even gemaild naar groenrijk of ze misschien "afval" bamboe over hebben.. wie weet. Bedankt voor de tips! Quote
Anya Geplaatst: 8 mei 2013 Auteur Geplaatst: 8 mei 2013 Ik heb inmiddels prachtig lange stokken gevonden in het park hier, dus dit topic kan wel weg Quote
Elmivandepas Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 voor hele lange stokken kun je op do, vr. en zaterdag terecht bij De Brandhal Cruquis, 1euro ps Quote
Elmivandepas Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Vijfhuizerdijk 163. Koole the waarhouse Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.