MellyBVB Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 (edited) Hallo allemaal, Ik ben nog een beginner met het kweken van verschillende kruiden, fruit, groente en bloemen.Ik zoek daarom nog wat verschillende zaden. Ik kan eventueel ook ruilen met een aantal zaden. De volgende zaden zoek ik:AardbeiPapaver (verschillende)Knoflook BieslookLenteuiLavendelTomaatBraamPineapple aardbeiVerschillende viooltjesSlasoortenRadijssoorten Ik heb te ruil:Vaste plant rode roos zadenKalebas zadenKlimop zadenKlaproos rood zadenTuinkers Eventueel wil ik er ook wel voor betalen. Hoop dat iemand wat voor mij heeft. Edited May 15, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Van Knoflook plant je normaal een teen. Bij de munt kan je beter voor een stekje gaan. De volgende zaden die je zoekt heb ik voor je : Peterselie, geen Stengelui maar wel bosui(smaakt iets zachter) en ik zou kunnen kijken om een stek te maken van Munt (Mentha spicata "nana" Marokaansemunt).ALs je intresse hebt stuur maar een pb. Ik hoef er niets voor terug. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
MellyBVB Posted May 10, 2013 Author Share Posted May 10, 2013 Niemand meer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Als je wilt kan ik zaadjes van het Maarts Viooltje voor je winnen uit planten in mijn tuin? Dan krijg je die binnenkort met de post, als je even een PM stuurt. Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 ik heb wel lavendel en papaver voor je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Welke zaden heb je nog nodig? PM me maar even anders. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts