MartinH Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Nectarines vinden ze hier helemaal te gek, binnen een paar minuten ligt er alleen nog maar een pit Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 De bladeren van de broccoli samengebonden en opgehangen waren zo op. Ook de bossen verse haver eten ze heel erg graag. Ze eten ook de kroontjes van de aardbeien.Ze lijken ook meer honger in groen te hebben, en enkele kippen beginnen eindelijk slakken te eten Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Dacht toch echt dat kippen slakken lusten, had ik me naaktslakken uit de moestuin verzameld dacht nou hebben ze een lekker maaltje..Ze liepen er gewoon voor weg moet je dan met die krengen . Die van mij lusten bijna al het onkruid wat ik bij ze gooi zelfs de kuikens.Me chineese kolen die in bloei zijn geschoten eten ze ook dankbaar op Quote De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theepot Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Hier zijn ze weg van vogel muur, alles soorten onkruid uit de MM, de dieven uit de tomaat, regenwormen, slakken en kikkers spagettie, pizza, kolen, ik kan eigenlijk alles erbij mikken en het gaat op. De restjes brood ook die pikken ze helemaal leeg en de korsten laten ze liggen. Appel ook, alles pikken ze weg behalve de schillen. Jorieke, mocht je 21 september nog een kratje kokosnoten of 1 kokosnoot kwijt willen, ik wil er wel 1 meenemen. Quote http://fluitjesnieuweleven.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Ze bewaren verrassend goed Theepot, die kokosnoten. We voeren ze nog elke dag, en het einde komt nog niet in zicht. Maar de moestuinforumdag is nog wel aardig ver weg. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Hhaha @Red, die van mij halen helaas ook hun snavel op voor naktslakken, verwende dozen! Waar ik ze nu helemaal wild mee krijg is met bessen van de witte moerbei. Ik heb er al jam van gemaakt maar vind het zonde om de rest te laten vallen, dus ik pluk iedere dag een flinke berg en ze gaan helemaal uit hun dak! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest joladio Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Onze kippen eten graag loof van de radijs, paardenbloem, takken van de druiven.. Eigenlijk alles wat ze van groen kunnen vinden eten ze op!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts