Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn naam is Heleen, ik woon in Overijssel. Mijn man heeft een agrarisch bedrijf,

mijn taak is er o a de tuin te onderhouden, en dat vind ik een heerlijke ontspanning.

Sinds vorige week weet ik van deze moestuin site,en ik vind het een erg leuke pagina

vandaar dat ik graag mee praat.Mettertijd zal ik wel een paar foto's hier neer zetten,

maar ik ben niet zo'n geweldige fotograaf dus (je kunt niet alles kunnen he?)

Tot het volgende bericht dagg

Geplaatst:

Hoi Heleen,

Welkom!

Ik kom ook uit overijssel en ook pas nieuw hier, er zijn veel interessante onderwerpen te vinden op dit forum!

Hoe groot is je moestuin en wat verbouw je zoal?

Groetjes Janita

Geplaatst:

welkom !! Nahhh... voor het maken van een kiekje op je tuin, hoef je geen geweldige fotograaf te zijn hoor. Kijk maar eens rond hier, te beginnen bij mij

Velen hebben een soort van logboek hier op het forum ( onder ieders naam staan er links : 'seizoen - update's "

Geplaatst:

Hallo Heleen, Welkom hier op het forum. Ik vind het ook een heerlijke vondst en leer er heel veel bij door hier rond te snuffelen.

Ook zonder foto's ben ik ook wel benieuwd naar de grootte van je land en wat er allemaal verbouwd wordt.

Heel veel plezier in ieder geval!

Geplaatst:

Hallo Heleen,

Welkom! Ook ik ben benieuwd naar hoe groot je moestuin is en wat er allemaal in staat. Ook 'slechte' foto's zijn leuk!

Geplaatst:

nou om heeeel eerlijk tezijn heb ik geen moestuin, alleen een bloementuin (ik heb wel en moestuin gehad, maar daar staat nu de zandbak en de trampoline

Ik heb wel een enorme boerderij tuin, met bloemen , en bomen. De bloemen kweek ik het liefst zelf(vandaar dat ik me hier aangesloten heb )

verder eet ik mee van de groentetuin van mijn schoonvader heerlijk !!!).

Verder is het wel leuk om te vertellen dat ik op een zorgboerderij werk, waar we een enorme moestuin hebben, met alle gangbare groenten die we biologisch verbouwen.

Bij het onderhoud van die tuin ben ik oa ook betrokken en ik geniet er erg van, aangezien ik een hekel heb aan veel lawaai en drukte om mijn hoofd.

Dus ook van daar uit dat ik hier regelmatig kom kijken en meelezen, en als ik een bijdrage heb meld ik me wel, ik hou er van om het vooral positief tehouden,qua sfeer .

Dusssjjjj dan weten jullie weer wat meer van mij , en ik hoop jullie nog vaak hier te ontmoeten

dag!!! gr. Heleen

Geplaatst:

Welkom Heleen,

en je moestuin op de zorgboerderij lijkt me al reden genoeg om hier mee te lezen! Klinkt allemaal heel fijn, groot en ruim, een droom voor velen hier denk ik.

Geniet ervan!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...