MaffeMuis Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Hoi hoi alle, Na wat leeswerk, wordt het ook tijd voor wat schrijf werk!Ik ben Nick, 30 jaar oud en woon in Midden-limburg. Ik heb me eigen ICT bedrijf en zit bij de vrijwillige brandweer. En heb ook nog hele groene (of ja als ik in de tuin bezig ben, zwarte) vingers. Ik heb een moestuin aan huis, wat erg ideaal is want je loop er zo heen en je kent ff prutsen ff snel water geven enzo.Ik zit aan een bosrand en heb dus wat last van konijnen, daarom heb ik om de perkjes wat kippengaas randen gemaakt. Werkt ideaal!Ook last gehad van de woelmuis, maar heb daar een diervriendelijk piep apparaat voor gevonden en perfect blijkt te werken. Me schoonvader heeft ook al jaren een moestuin en hier kan ik heel veel raad vragen als ik tegen wat dingen aanloop. en natuurlijk ervaring uitwisselen. Omdat ik niet bij een tuinvereniging zit, kun je niet ff snel afkijken hoe iemand anders het doet. Ik zelf vind het altijd erg leuk om foto's te kijken van andere mensen, dus ik zal hier ook wat foto's plaatsen. Misschien dat jullie dat ook leuk vinden om te spieken bij andere Overzichtje Sla in de koude bak courgette die op zon staat te wachten De kas van binnen met tomaatjes Verschillende koolsoorten De vroege aardappel staat er super op En me eigen hotel De foto's lopen alweer 2 weken achter, zal morgen nog wat recente foto's maken, want ondertussen is er al wat gegroeid aangepast en gedaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Leuk leuk! Welkom! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest joladio Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 wauw mooi tuintje hoor. Die instekten hotel heb ik ook, vorig jaar heeft best vol gezetten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Ziet er leuk uit. Kasje had ik vorig jaar ook. Hebben jullie daar vast minder wind dan hier, maar goed schoren hoor ! ( zie topics daar over )Leuk dat je jezelf voorstelt met foto's ! Iedereen kan hier een eigen 'moestuin-seizoen" aanmaken , zie ieders 'update's ' welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Welkom Nick!Tja, of je nou konijnen ergens binnen moet houden of ergens buiten.... Gaas werkt wel! volgens mij woon je erg mooi, zo dicht bij de bossen. dan maar wat konijnenoverlast voor lief nemen, denk ik Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Welkom Leuke moestuin! Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Welkom! Alles ziet er mooi uit! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyWensink Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Verschillende koolsoorten Hallo Als eerste even, wat heb je een mooie moestuin!En als tweede, ik had een vraagje, heb je nu ook last van slaken bij je koolsoorten nu je het hekwerk met gaas eromheen hebt staan? Gr. Danny Quote In search of my father's garden, I found my own. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vragen Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Ad maffe muis: diervriendelijk piep apparaat voor gevonden en perfect blijkt te werken. Om welk merk toestel gaat het? Sommige mensen kunnen ultrasoon geluid horen en dan is het soms niet zo mensvriendelijk toestel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Maffe Muis heeft al een tijdje niet gereageerd, dit topic is uit 2013.Bij het profiel van iedere bezoeker kun je zien wanneer voor het laatst ingelogd:Maffe Muis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts