Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hmm, avatar én afbeelding zijn verdwenen...?

Afbeeldingen doen de hele dag al raar maar ga er vanuit dat dat ook wel weer opgelost wordt.

@appelvrouw: Geen probleem, heb van alles in huis

Misschien handig dat ik dan dat usbstickje van 16 G bij de Aldi (12,99) (zie aanbiedingentopic) voor je haal en dan volstort voor je met van alles? Gaat ook makkelijker op de post dan stapeltje dvds.

En misschien wat films of series oid om de regenachtige dagen in France door te komen...

Ben deze week eerst in A-werpen maar anders moet je me van het weekend ofzo maar een pm sturen en dan kom ik er vanzelf achter wat je leuk vindt.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Nee niet gezien, maar misschien terug te kijken op uitzending gemist

Hier ziet de T.V. al de hele week groen

Niet van de plantjes maar van het voetbalgras

Geplaatst:

Lieve mensen,

veel van de BBC programma's zijn gewoon op dvd te vinden. Vaak voor een zacht prijsje van de BBC zelf En zeg nou zelf, zulk soort programma's wil je toch juist stimuleren?

Zijn overigens ook boeken over:

http://www.bbcshop.com/health+wellbeing/its-not-easy-being-green-one-familys-journey-towards-eco-friendly-living/invt/9780563539254/

Is op het moment niet in het assortiment, maar dat komt wel weer.

Sorry, ben streng opgevoed door een anti-piracy pappie, oude programmeur van allerhande programma's die met bloed, zweet en tranen in elkaar zijn gezet etc. En ik vind het zelf gewoon leuk om de dvd's zelf in handen te hebben, incl. originele doosje and whatnot.

Geplaatst:

Voor de nachtwakkeren onder ons die ook nog Holland Doc 24 hebben: zometeen om 01.41 uur:

Eeuwige Moes (film waarin oude groentesoorten en biodiversiteit een belangrijke rol spelen. De in de film geportretteerde personen proberen ieder op hun eigen manier in evenwicht met hun natuurlijke omgeving te leven)

Geplaatst:
Voor de nachtwakkeren onder ons die ook nog Holland Doc 24 hebben: zometeen om 01.41 uur:

Eeuwige Moes (film waarin oude groentesoorten en biodiversiteit een belangrijke rol spelen. De in de film geportretteerde personen proberen ieder op hun eigen manier in evenwicht met hun natuurlijke omgeving te leven)

Voor wie niet wakker is gebleven: http://www.hollanddoc.nl/kijk-luister/natuur/landbouw--veeteelt-en-visserij.html?playurn=urn:vpro:media:program:3182202&currentPage=1

En nu ik toch bezig ben, dit vind ik ook een duidelijk verhaal:

Op beide sites is veel meer te vinden over voeding / landbouw ed.. Maar misschien vertel ik nu iets dat iedereen al wist.

Geplaatst:

Mooie docu dat Eeuwig moes.Echt prachtige beelden. maar oooo zooooo langzaam. En dan al die zaden..die daar nog liggen..misschien verdelen onder ons forummers? dan gaan ze in ieder geval niet verloren

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 9 maanden later ...
Geplaatst:

"Mein Jahr im Freien"."

Een aantal van ons kunnen de Duitse televisie kanalen van de satelliet plukken.

Morgen, zondag 30.12, van 20:00 tot 21:15 op de Bayerischer Rundfunk (Br) "Einfach Leben"

Dit gaat over iemand die een jaar lang autark wil leven, en daartoe met een woonwagen in het bos gaat wonen.

Ter overleving neemt hij dieren en een moestuin.

"Vor einem Jahr bezog Klaus Röder einen 4,5 qm kleinen Schäferwagen im Allgäuer Wald. Eine kleine Feldwirtschaft plus Hühner, Gänse, Wollschweine und Hochlandrinder kam hinzu. Wie lange wird der Autor sein relativ autarkes Einsiedlerleben am Rande der Zivilisation beibehalten? Hier zieht er Bilanz: "Mein Jahr im Freien"."

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Geplaatst:

top ga ik weer kijken,heb dit weekend nog de opname van dat echtpaar van de appels hof bekeken (opgenomen) met mijn schoonmoeder van 85 jaar.We hebben genoten.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Even gekeken: sommige docu's starten wel en sommige niet...

Gewenste documentaires zijn opzoeken via Uitzending Gemist en daar te bekijken.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Op herhaling, voor diegenen die hem nóg niet gezien hebben: (zie ook aantal post verder naar boven)

De documentaire "Eeuwig Moes" op Holland Doc op zondag 20-1 om 10.43.

Daarna wordt ie nog verschillende tijden herhaald.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...