Geplaatst: 20 mei 201312 j Nieuw op dit forum; mijn naam is Marjoleine. In Amsterdam heb ik een terrastuin waar ik aardbeien kweek en in een gezamenlijke kas kweek ik tomaten, stambonen, tuinbonen, komkommer, paksoi, pepers, meloen, sla, paprika, aubergines en aardbeien. Voor mij is het allemaal 1 groot experiment. Vorig jaar had ik een mooie oogst van tomaten, aardbeien, paprika's en aubergines. Een deel komt uit een bak op poten en voor de rest gebruik ik grote bakken of potten. De aarbeien in de kas hangen en buiten zitten ze in een plantenbak zodat ze over de rand kunnen hangen.
Geplaatst: 20 mei 201312 j Welkom op dit forum Marjoleine!Lijkt me leuk zo'n groenten en fruit kweken in zo'n kas..Veel succes met je kweeksels en veel plezier op dit forum Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 20 mei 201312 j Hallo Marjoleine! Welkom! Hoe gaat dat, zo'n gezamelijke kas? Interessant! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Geplaatst: 21 mei 201312 j Welkom Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.