lupos Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Mijn rabarber, die ik vorig jaar heb geplant, is al giga uitgegroeid, heb er al van geoogst, maar hij/het is nu in de bloei, op zich heel mooi , maar kan ik er dit jaar nog van oogsten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarno Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 bij mijn weten moet je die bloemstengel er zo snel mogelijk uittrekken en kun je gewoon blijven eten. Maar zeker weten doe ik het niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanda Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Ja hoor je kunt er gewoon van eten. De plant wordt niet oneetbaar of zo van het feit dat ie bloeit. Ik haal de bloemen er idd altijd uit omdat dat volgens mij de groei remt ( de bloei kost energie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sanne Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Mijn plant is zelfs doodgegaan na het bloeien.... Ik vond de bloem ook mooi en heb 'm te lang laten zitten..:S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lupos Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 Bedankt allemaal, morgen vroeg haal ik de bloemen er uit Lupos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lupos Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Heb de bloeinde planten eruit gehaald, de rest van de plant is inderdaad minimaal gegroeid, de stelen zijn dun, m'n andere rabarberplant geeft dikke rode stelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts