Geplaatst: 3 juni 201312 j Goedemiddag! Ik kan het niet laten om een topic te openen over het volgende. Een week lang was een van mijn jongste katten vermist. Roepen, hem als vermist opgeven, rondvragen, niets hielp. En afgeopen nacht, ik kon niet slapen, hoorde ik ineens gemauw aan de deur. Mijn andere katten waren binnen dus het kon niet een van hen zijn. Ik ging kijken en zag een graatmager scharminkel aan de deur staan. Mijn kat was na een week weer terug!! Uitgehongerd en uitgedroogd viel hij aan op het eten. Hij was altijd de minst anahankelijke, maar dat is nu 180 graden anders. Ik heb een totaal andere kat. Hij krijgt speciaal voer waar voldoende voedingsstoffen inzitten om aan te kunnen sterken zonder zijn darmen teveel te stressen. Hij drinkt gelukkig goed en slaapt veel. Ik vermoed dat hij opgesloten heeft gezeten en erg veel geluk heeft gehad. Ik ben blij, heel erg blij! Gwen
Geplaatst: 3 juni 201312 j Geweldig dat ie terug is!!! Klinkt zeker alsof ie in iemands schuurtje oid heeft gezeten. Anders scharrelen ze echt wel wat voer her en der bij elkaar...Heeft een kat van mij ook ooit gehad, gelukkig maar 3 dagen, kwam onder de spinrag terug.
Geplaatst: 3 juni 201312 j he gelukkig voor je .Je maakt je toch wel vreselijk ongerust wat er gebeurd kan zijn.Zeg de kat : Ïk wil je nooit meer missen !"
Geplaatst: 3 juni 201312 j Auteur Dank voor de lieve reacties!! Hij eet, drinkt en slaapt alleen maar en zit aan mijn schoot vastgeplakt . Hij mag lekker bijkomen en weer sterk en gezond worden. Hij moet middenin de nacht ergens in zijn gekropen want ik liet hem pas laat naar buiten. En hij moet daar een week hebben gezeten, het zieltje. Het is puur geluk dat hij nog leeft. Hij was gelukkig goed gezond toen hij zichzelf in de nesten werkte.
Geplaatst: 3 juni 201312 j Wat heerlijk dat ie weer terug is! God weet wat ie allemaal doorstaan heeft, erm ding
Geplaatst: 5 juni 201312 j Een van de redenen waarom mijn katten de tuin niet uit mogen en allemaal binnen moeten zijn als ik naar bed ga. Dit wil ik nooit meemaken!Wat een geluk dat meneertje het heeft overleefd en heelhuids weer thuis is!! Hopelijk beleeft hij nooit weer zo'n hachelijk avontuur.... Poeh! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Geplaatst: 5 juni 201312 j Wat geweldig dat je hem terughebt! Ik moet er niet aan denken dat ik er 1 kwijtraak.. verwen hem maar lekker!
Geplaatst: 12 juni 201312 j Auteur Het gaat steeds beter met hem! Hij is vooral een leukere kat geworden met veel minder streken en veel knuffeliger en gehoorzamer!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.