Jump to content

Featured Replies

Posted

Geen tuin maar toch zelf groente verbouwen? Ik maakte een verticale moestuin in een pallet! Informatie hierover sprokkelde ik her en der bij elkaar. Om anderen te helpen dit ook te doen heb ik een stappenplan gemaakt. Benieuwd naar jullie ervaringen! Zie http://doriendelange.wordpress.com

Welkom en ziet er leuk uit. En het voordeel is dat je de planken ook nog wat kan aanpassen voor grote planten.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Gaaf! Ik zag van de week ook op Facebook iemand langskomen die dat gemaakt had. Echt een goede tip voor wie weinig ruimte heeft!

Inderdaad super leuk en goedkoop alternatief voor urban growing

Vraagje: hoe bevochtig je de potgrond? Boven langs of via druppelaars ofzo??

• Author

ik giet er bovenin water in, eerder ook ertussen maar dan maak ik er eigenlijk alleen maar gaten in waardoor er water en aarde uitstroomt. het is ook niet nodig want als ik voel is het onderaan ook vochtig.

waauw, dat is echt heel erg leuk! ik heb er ook naar gekeken, maar ben toch maar voor de klassieke kruiden in potten gegaan wel een beetje spijt, want het oogt erg mooi!

zit er erg leuk uit

wat leuk !!!! en wat een goed idee !!!! helemaal super zeg laat je mettertijd weer eens zien hoe je tuin erbij staat ??

ben erg nieuwsgierig(zoals alle anderen die reageerden

Zo kun je desnoods op een balkonnetje tuinieren, en het ziet er nog leuk uit ook bravo !!

• Author

Leuk jullie enthousiaste reacties!

Superleuk, Dorien! Geweldig idee! En welkom op dit forum...

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.