de Lange Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 Geen tuin maar toch zelf groente verbouwen? Ik maakte een verticale moestuin in een pallet! Informatie hierover sprokkelde ik her en der bij elkaar. Om anderen te helpen dit ook te doen heb ik een stappenplan gemaakt. Benieuwd naar jullie ervaringen! Zie http://doriendelange.wordpress.com Quote
Stan Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 Welkom en ziet er leuk uit. En het voordeel is dat je de planken ook nog wat kan aanpassen voor grote planten. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
bio-fee Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 Gaaf! Ik zag van de week ook op Facebook iemand langskomen die dat gemaakt had. Echt een goede tip voor wie weinig ruimte heeft! Quote
pieterbl Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 Inderdaad super leuk en goedkoop alternatief voor urban growing Vraagje: hoe bevochtig je de potgrond? Boven langs of via druppelaars ofzo?? Quote
de Lange Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Geplaatst: 3 juni 2013 ik giet er bovenin water in, eerder ook ertussen maar dan maak ik er eigenlijk alleen maar gaten in waardoor er water en aarde uitstroomt. het is ook niet nodig want als ik voel is het onderaan ook vochtig. Quote
Lien en wifi Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 waauw, dat is echt heel erg leuk! ik heb er ook naar gekeken, maar ben toch maar voor de klassieke kruiden in potten gegaan wel een beetje spijt, want het oogt erg mooi! Quote
Heleen1963 Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 wat leuk !!!! en wat een goed idee !!!! helemaal super zeg laat je mettertijd weer eens zien hoe je tuin erbij staat ??ben erg nieuwsgierig(zoals alle anderen die reageerden Zo kun je desnoods op een balkonnetje tuinieren, en het ziet er nog leuk uit ook bravo !! Quote
de Lange Geplaatst: 5 juni 2013 Auteur Geplaatst: 5 juni 2013 Leuk jullie enthousiaste reacties! Quote
Lynn Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 Dat ziet er mooi uit! Welkom. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
roosmarij Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 Superleuk, Dorien! Geweldig idee! En welkom op dit forum... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Jorieke123 Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.