Posted June 12, 201312 yr ik ben zilla ,vrouw van 54 jaar en woonachtig in dordrechtben getrouwd en heb een zoon van 30j.een lief maatje mijn hond van 12 j. ziva mijn wens was al vele jaren een kas te hebben , dit jaar heb ik die van mijn man als kado`tje gekregen als ik mijn kas binnenstap kom ik een andere wereld in , wat voor mijn soort oplevert ik vond dit forum via google en vond veel info en vooral blije mensen zilla
June 12, 201312 yr Welkom. Je zegt het helemaal raak ! Je eigen wereld, paradijsje, maaksel, ding. Hier ook, en het zal bij velen zo zijn.
June 12, 201312 yr Welkom en een mooie oogst Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
June 12, 201312 yr Hallo Zilla, welkom in de wondere wereld van moestuinen en plantenkassen.... Heerlijk hè, zo'n eigen besloten plekje?! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
June 12, 201312 yr Author Hallo Zilla, welkom in de wondere wereld van moestuinen en plantenkassen.... Heerlijk hè, zo'n eigen besloten plekje?! Marijke. bedanktja daar geniet ik elk moment van