Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuinmama


neel

Aanbevolen berichten

Dag allemaal! ik ben hier nieuw en heb in brussel (laerbeekbos) een volkstuintje gekregen.

ben alleenstaand emoeder met een voltijds baan.naast rennen en fietsen probeer ik elke dag een uurtje naar mijn tuin te komen.Regelmaat is het beste denk ik en ik probeer ook een dagboek bij te houden.Momenteel bezig met oude boomstam vol gaatjes te boren voor bijenhotel.

Ik ben een absolute beginner en zal hier nog vaak komen om tips te sprokkelen en advies te lezen. Dat zal ik hard nodig hebben.

leuk dat dit forum bestaat en succes aan iedereen.

Op de fotyo's zie je hoe ik al een weg door de wildernis gebaand heb, helemaal alleen met een hak en een schop

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10200376834722236.1073741841.1196331120&type=1&l=9218cb6127

en

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10200515322024332.1073741849.1196331120&type=1&l=9fbb790fdb

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent al flink bezig geweest als ik de foto's zo bekijk.

Heerlijk om in je drukke bestaan met een tuin bezig te zijn...ik weet haas niets rustgevenders dan lekker in de tuin te rommelen en alles uitgebreid te bekijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat ... Veel succes met je tuin en een fijne tijd op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor jullie interesse!de bomen zijn kerselaars,ik ben dus verwend! nu ga ik inderdaad lekker gaan spitten zometeen,want heel die lap moet om maar op het gemak,dat sprreekt voor zich.over een maandje post ik wel weer wat foto's.succes aan iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...