Icebox Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Beste allemaal, ik heb er een handje van om veel te veel te zaaien. Nu zit ik met een overschot aan sla plantjes. De liefhebber mag er gratis komen ophalen Groetjes,Sinja (uit Halfweg) Quote
Erny Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Mooi aanbod maar dat is me net iets te ver fietsen helaas. Mocht je toevállig in de stad zijn de komende tijd kunnen we misschien iets regelen?De slaplantjes worden bij mij op dit moment steeds opgevroten door de slakken dus kan er wel wat bij gebruiken. Quote
Icebox Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Geplaatst: 21 juni 2013 Ik moest even denken maar nu snap ik het.... Het gaat om Halfweg tussen Amsterdam en Haarlem Groetjes,Sinja Quote
Erny Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Dus... tja... googlemaps gaf gelijk die hier in de buurt aan... Dat gaat 'm niet worden dus... Quote
Frank Houweling Geplaatst: 21 juni 2013 Geplaatst: 21 juni 2013 Grappig, daar kom ik elke dag langs. Jammer dat ik geen slaplantjes nodig heb Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Icebox Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Geplaatst: 21 juni 2013 Helaas Erny! Hopelijk kun je die slakken de baas blijven (stomme beesten..) En Frank! Wat leuk, ik heb al vaker op jullie site gekeken.... Kan er een dealtje gesloten worden met brengen? Groetjes,Sinja Quote
Icebox Geplaatst: 21 juni 2013 Auteur Geplaatst: 21 juni 2013 P.S. het zijn diverse soorten sla. Op verzoek kan ik de namen opzoeken en noteren. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.