Geplaatst: 9 augustus 201510 j Auteur Een flinke courgette en een hamschijf voor lekkere dikke soep. Aan mijn moeder Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 9 augustus 201510 j Ronde courgette, boontjes, bietjes, knoflook en rode ui... aan mn moeder...
Geplaatst: 13 augustus 201510 j Courgettes, tomaten, basilicum en een tomatensalade en een tomatenquiche aan een hongerig persoon. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 augustus 201510 j Courgettes en dahlia's "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 15 augustus 201510 j Eieren en een pot courgette chutney aan een vriendin Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 17 augustus 201510 j Gisteren potje kruisbessen-pruimenjam, twee courgettes en een bakje cherries aan familie.Vandaag een mooie knolvenkel aan een buurman op de tuin die nog nooit venkel op had maar het wel graag wilde proberen
Geplaatst: 18 augustus 201510 j Een enorme bak tomaten aan mijn zwangere overbuurvrouw.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 augustus 201510 j takjes salie aan een langslopende buurman...("wat is dat?" salie "wat kun je er mee?" ... )
Geplaatst: 23 augustus 201510 j 1 courgette, een portie snijbonen en 3 koolrabi's aan mijn schoonouders. Gelukkig hebben ze een molentje voor de snijbonen Ze kunnen er weer even tegen zo Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 23 augustus 201510 j Courgettes, boterboontjes, komkommer, doosje eieren en een uchi kuri pompoen aan mijn zusje Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 24 augustus 201510 j Twee omgewaaide Canna's aan mijn hoogbejaarde ex-buuf. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 25 augustus 201510 j een courgette aan mijn buurvrouw en aubergines, tomaat en een flesje ketchup aan mijn ouders Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Geplaatst: 28 augustus 201510 j Auteur 2 courgettes, 2 flinke tomaten, een kleine bol olifantenlook, 2 kilo aardappels, en 6 eieren aan mijn moeder die hier heeft geholpen vandaag. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 augustus 201510 j witte koolkomkommersgroene bonenpompoenlente uipepersframbozencourgette
Geplaatst: 19 september 201510 j Kweeperen. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 19 september 201510 j Appels, courgette, patisson, sjalotjes, knoflook, rode uien, pepers en bosje bloemen aan mn vader en broer.
Geplaatst: 2 oktober 201510 j Rettich, bolletjes oerprei, dikke kluit Crocosmia. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.