Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
ze liggen elke keer weer ergens anders

Kan ik wel begrijpen. Die dieren kennen jou langer dan vandaag

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Broccoli. Die zijn weer allemaal tegelijk klaar.

De stronken blijven staan, want in de bladoksels komen nieuwe kooltjes voor de tweede ronde.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Aardbeien, rabarber, sla, rucola, bieslook, nieuwe aardappels,bloemkool courgettes,salie planten, sla plantjes, bloemen en knoflook.

Ieder jaar denk ik, er gaat te veel tijd zitten in uitdelen, maar weggooien is ook weer zo moeilijk.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Handje pronkbonen, 2 kropjes sla, een veel te grote courgette, een handje basilicum, een venkelknol, 2 stukken grillworst, 2 komkommertjes, en dat was het wel geloof ik... Het is leuk om dingen weg te geven. Maar als je dan voor iemand een mooie krop sla uit de grond trekt terwijl je voor jezelf nog steeds redelijk-doorgeschoten-sla oogst, voelt het toch wel wat... zonde

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Verwende beesten

Is ook Griek: dolmadakia

Komkommers weggegeven.

Die marketmore doet het geweldig buiten in de volle grond

Geplaatst:

Een kabuis van vijf kilo, heb er wat vijgen voor in de plaats gekregen en een stukske vijgentaart.

Bijna overandere dag geef ik wel iets weg want we hebben altijd teveel voor ons twee.

Ik zou niet weten wanneer mijn Bazin nog eens groente gaan kopen is.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...