Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2016 Auteur Geplaatst: 19 mei 2016 Een heleboel slakken en meikevers (worden nog geraapt door de ontvanger ook ). Ik krijg er elke dag 2 á 3 eieren voor terug (die ik wel zelf moet zoeken, ze liggen elke keer weer ergens anders) : Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
speets Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 ze liggen elke keer weer ergens andersKan ik wel begrijpen. Die dieren kennen jou langer dan vandaag Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jorieke123 Geplaatst: 29 mei 2016 Auteur Geplaatst: 29 mei 2016 Eendeneieren, krieleitjes, spinazie, en wat basilicum aan mijn moeder die een heel stuk tuin heeft afgegraven Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
petersmit Geplaatst: 29 mei 2016 Geplaatst: 29 mei 2016 Een zadenpakket aan de basisschool van mijn dochter voor een moestuinproject. Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Niika Geplaatst: 29 mei 2016 Geplaatst: 29 mei 2016 3 pompoen- en 2 komkommerplantjes, aan de eerste de beste fb'er die ze hebben wou... had er geen plek meer voor Quote
prettig gestoord Geplaatst: 29 mei 2016 Geplaatst: 29 mei 2016 Doorgeschoten sla aan een kennis zonder moestuin maar met kippen hehehe Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
speets Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Broccoli. Die zijn weer allemaal tegelijk klaar.De stronken blijven staan, want in de bladoksels komen nieuwe kooltjes voor de tweede ronde. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Patrijs Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Aardbeien, rabarber, sla, rucola, bieslook, nieuwe aardappels,bloemkool courgettes,salie planten, sla plantjes, bloemen en knoflook.Ieder jaar denk ik, er gaat te veel tijd zitten in uitdelen, maar weggooien is ook weer zo moeilijk. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 N-Z spinazieplanten, sla planten, aardbeien gedeeld.Mijn eerste peultjes weggegeven, bosje bloemen weggegeven. Quote De moestuin van Patrijs
Riraro Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 3 tomatenplantjes, 2 erwtenplantjes en 2 maisplantjes aan wat buurkinderen gegeven Quote
Patrijs Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 sla plantjes en een heleboel zaailingen van de asperges ( aan iemand met geduld )O, ja vanavond een etentje/feestje en ik zou voor de salade zorgen, dat gaat helemaal goed komen. Quote De moestuin van Patrijs
speets Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Grote bos gladiolen, zo mooi Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
tuinLB Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Stuk hekwerk, 40 eieren , 5 courgettes en een komkommer. Quote
speets Geplaatst: 2 augustus 2016 Geplaatst: 2 augustus 2016 Emmer aardappelen aan de buren.Ik ben aardappelmoe Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 augustus 2016 Geplaatst: 12 augustus 2016 Volle emmer snijbonen, en toen ook nog een handvol uit een andere emmer snijbonen.2 courgette's en 3 mini spitskolen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2016 Handje pronkbonen, 2 kropjes sla, een veel te grote courgette, een handje basilicum, een venkelknol, 2 stukken grillworst, 2 komkommertjes, en dat was het wel geloof ik... Het is leuk om dingen weg te geven. Maar als je dan voor iemand een mooie krop sla uit de grond trekt terwijl je voor jezelf nog steeds redelijk-doorgeschoten-sla oogst, voelt het toch wel wat... zonde Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Pruimen ik heb er zo veel weet niet goed wat ik er mee moet doen.Ook nog druivenbladeren weggegeven een Turkse mevr. wou ze graag hebben voor mee te koken. Hier geven zelfs de cavia's er niets om Quote
speets Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Verwende beesten Is ook Griek: dolmadakia Komkommers weggegeven.Die marketmore doet het geweldig buiten in de volle grond Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
aalterse-willy Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Een kabuis van vijf kilo, heb er wat vijgen voor in de plaats gekregen en een stukske vijgentaart.Bijna overandere dag geef ik wel iets weg want we hebben altijd teveel voor ons twee.Ik zou niet weten wanneer mijn Bazin nog eens groente gaan kopen is. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
RobO Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 paksoi (uhm...in ruil voor appeltjes dan, I love ruilen) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 september 2016 Geplaatst: 6 september 2016 Moet je toch naar de MTFD komen RobO kun je volop ruilen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.