Pieter Jouke Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Hallo, Mijn naam is Pieter en ik heb een vierkante metertuin bak gemaakt van 2,5 m2. De behoefte is om er uit te kunnen eten. Ik weet helemaal niets van tuinieren of het beheren van een moestuin. Hoop hier in eerste instantie wat wijzer te worden. Hartelijke groet, Pieter Quote
marijke Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Dan ben je op het forum aam het juiste adres Wat heb je in je MM gezaaid?Succes ...en natuurlijk WELKOMWens je een goede oogst Quote
Stan Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Welkom en een mooie oogst Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
jeanne-heijmans Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Welkom,wat heb je allemaal al geoogst en nog staan? Quote
Jan Lokman Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Welkom en succes Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Jorieke123 Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
roosmarij Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 Welkom Pieter! Hier vind je beslist alles wat je nodig hebt aan antwoorden, en indien niet: een vraag is snel gesteld.Een mooie oogst toegewenst! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.