Geplaatst: 16 juli 201312 j Ik wil graag eens weten wat jullie het beste zure kersenras vinden, onderverdeeld in 2 categorieën: 1) Beste zure kersenras voor ons klimaat (ziekteresistentie, algemene groei, ...) 2) Beste zure kersenras naar smaak (grootte van de vruchten, smaak, kleur, ...) Met dank
Geplaatst: 16 juli 201312 j Auteur Ja, van de Kelleriis heb ik al eerder positieve dingen gehoord. De Gorsem kende ik nog niet, maar lijkt me ook wel interessant. Nog mensen die ervaring hebben met zure kersen/krieken bomen??
Geplaatst: 17 juli 201312 j zelf proefen dan kun je zeggen of ze wel lekker zijn!Dan moet de soort naam nog wel kloppen met de vruchten ik denk binnen kort rijp dus kopen. Boomkwekers vinden alles lekker want de boom moet toch verkocht worden.
Geplaatst: 17 juli 201312 j Auteur Ik wil een kriekenboom zetten omdat verse krieken hier bijna niet meer te vinden zijn. Laat staan dat ik alle soorten eventjes zelf zou kunnen proeven...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.