Jorieke123 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 Piroska, Ik heb 1 pakje bacon voor je klaarliggen, van 200 gram. + een kilo spekblokjes, en 2 kilo lamsvlees. OK? Het totaalbedrag is dan 40,80. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nynkef Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Nynke, ik heb de speklappen voor je klaarliggen, mocht het niet meer passen dan zullen we ze zelf opeten Geweldig !!! En als het wel past, waar ik eigenlijk wel vanuit ga en anders is het fris genoeg dat ze niet in de koelbox hoeven maar als je me dan laat weten wat het kost, maak ik het meteen over Quote
Cupcakeje Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 is er nog wat lamsvlees en spareribs te koop morgen? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Geplaatst: 20 september 2013 Er is nog wel wat lamsvlees, spareribs helaas niet. Moet ik wat voor je klaarleggen? Ik ben morgen waarschijnlijk te druk om het voor je te zoeken (ik loop dan van hot naar her, en weer terug, heb al amper tijd om met mensen te praten ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cupcakeje Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 ja graag leg maar wat lamsvlees klaar aan een halve kilo heb ik al genoeg hoor. Kan ik morgen betalen? of liever overmaken naar de rekening? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.