HuubvG Geplaatst: 19 december 2020 Geplaatst: 19 december 2020 @CherryCharlie, ik was even wat oudere berichten aan het doorlezen, zag ik dat deze vraag nog niet beantwoord was. Ik weet niet of je de snoeischaar er inmiddels ingezet hebt, maar... het antwoord staat al in dit topic. Scroll even terug tot je de antwoorden van Bit tegenkomt. Daar staat ook de beste tijd bij wanneer te snoeien. Quote
CherryCharlie Geplaatst: 22 februari 2021 Geplaatst: 22 februari 2021 @HuubvG Thanks, maar het maakt het er niet makkelijker op! Heb nu een hoop tegenstrijdige antwoorden gekregen, ook in mijn moestuin seizoen... Op basis daarvan destijds besloten om begin april te snoeien, dus nu vooral wachten. Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
HuubvG Geplaatst: 22 februari 2021 Geplaatst: 22 februari 2021 Ik beveel je de adviezen van Bit aan. Volgens mij moet je daar wel wat mee kunnen. Je blog waarin je het over de lavendel hebt, kon ik niet zo gauw terugvinden. Helaas kan ik het je ook al niet makkelijker maken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.