Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Een goedenavond allen,

Ik dacht laat ik eens moestuin forum intikken en zowaar het bestond Ik heb "vroeger" jarenlang een moestuin gehad bij mijn opa, maar helaas doordat hij ouder werd en ik minder tijd had, hebben we besloten dat stuk ook in te zaaien met gras. Thuis hebben we geen grote tuin en ik woon op kamers, en wou ook niks bij de opa's en oma's meer neer zetten omdat ik weinig tijd had om elk weekend langs te gaan. Nu moest ik stagelopen dit jaar en dat deed ik thuis, en heb de kans gegrepen om bij opa en oma in de kas weer wat dingen te planten en zaaien. Redelijk simpele gewassen, een stuk of zeven tomatenplanten met heel veel vruchten, en een stuk of vijf komkommer planten. Ook heb ik voor de lol nog wat mais planten in de kas gezet, en die groeien tot aan het dak en dan vormen ze met het dak mee tot aan de andere kant en ze komen ook al in de kolf Buiten heb ik nog wat meloenplanten, mais en zonnebloemen staan.

Verder kom ik uit de Achterhoek, studeer op een agrarische school, en als bijbaan werk ik bij een als het goed is voor jullie bekende winkelketen met de slogan: "Beleef het buitenleven"

Ik hoop hier voorral veel bij te leren, naast wat ik op school, op het werk en van mijn opa's leer. In de toekomst wil ik mijn eigen grote groentetuin, en een beetje richting zelfvoorzienend leven, ook met mijn volgende stage.

Vriendelijke groeten,

Holland

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:

Welkom !

( ken ik de slogan "beleef het buitenleven" niet hoor, weet dus niet bij welke keten je werkt ? Mag je gewoon zeggen hier he. Reclame maken en zaken afkraken ( als het terecht is ) mag allemaal hier

Leuk, je groene interesse. Zit je helemaal goed hier !

Geplaatst:
  • Auteur

Dank jullie wel

De keten is Boerenbond en Welkoop

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:

Hallo Holland, welkom!

Misschien kunnen wij nog wel wat van jou leren!

Leuk, dat wat je als kind bij je grootouders deed, nu weer zo sterk terugkomt. Veel plezier in ieder geval!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:

Welkom

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel

Vriendelijke groeten,

Holland

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.