Geplaatst: 6 augustus 201312 j Goedemorgen, Mijn naam is Jacquie. Ik tuinier sinds dit jaar. Tijdens het googelen naar rupsen kwam ik op deze forum. Ik heb even zitten lezen en vindt het prettig hoe jullie elkaar helpen en adviseren. Ik hoop hier nog heel veel jaren te komen (dat zal dan inhouden dat ik nog jaren een moestuin heb) hihi. Ik heb dit jaar al veel geleerd over mijn moestuin (van 2,5 x 2 meter) vooral over wat niet kan hahahaha Groetjes Jacquie
Geplaatst: 6 augustus 201312 j Welkom en een mooie oogst. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 6 augustus 201312 j Hallo Jacquie, welkom hier op het forum. Heeft u naast uw moestuin ook nog een gewone tuin?Of wellicht een groot balkon waar een of ander in een pot/bak gezet kan worden? Hoewel wij een groot grondstuk hebben, hebben wij bijvoorbeeld pluksla in een paar lange bloembakken gezaaid, en op de buitenkanten van de vensterbank gezet.Zo hoeven we voor verse sla enkel het raam van de keuken open te zetten, en net zoveel sla te plukken als we nodig hebben.(de sla groeit een paar keer weer aan) En men kan dan zien, dat er veelal meer mogelijk is dan men eerst dacht. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 6 augustus 201312 j Auteur Nee ik heb verder geen tuin....ja op de camping veel bomen en vanaf volgend seizoen ook een moestuin.Ik was nooit zo voor de onderhoud van een tuin.... drukke baan en zo..... tot dat ik de kleine moestuinen zag.... Ik ben er inderdaad al achter dat er heel veel mogelijkheden zijn
Geplaatst: 6 augustus 201312 j Hoe rol ik in het moestuingebeuren? Welkom Jacquie! Veel plezier met je kleine moestuin. Dat-ie maar lekker groot mag worden Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.