rommert Geplaatst: 23 maart 2011 Share Geplaatst: 23 maart 2011 weet iemand hoe ik dit stukje tuin mooi kan maken zodat het niet zo kaal is?het ligt op het noord oosten van twee gebouwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 23 maart 2011 Share Geplaatst: 23 maart 2011 Ik zou sowieso klimplanten, of struiken tegen die lelijke ijzere muren zetten. Misschien is oost-indische kers hier ook weer leuk.. groeit snel, bloeit ook goed in de schaduw en de bloemen+bladeren zijn eetbaar (beetje tuinkers idee). Denk dat dat het wel vrolijker maakt! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 23 maart 2011 kan ik er ook sierpapaver zaaien?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 23 maart 2011 Share Geplaatst: 23 maart 2011 Denk het wel, moet je wel even goed opletten welke soort je hebt, want niet alle soorten kunnen even goed in de schaduw staan Je hebt daar toch redelijk wat schaduw of zie ik dat verkeerd? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 23 maart 2011 Share Geplaatst: 23 maart 2011 Worteldoek en veel houtsnippers  Maar even serieus.. klimplanten en groente doen al heel wat. Wat stokjes hout tegen die muren en lekker laten klimmen. En probeer s een kruidenhoekje. Vrolijkt ook wel op denk ik. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Christine Geplaatst: 23 maart 2011 Share Geplaatst: 23 maart 2011 Ik zou wat fruitboompjes neerzetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RickT Geplaatst: 23 maart 2011 Share Geplaatst: 23 maart 2011 "Wat zet je in een kleine tuin op het Noord Oosten?" Ik zeg: Opa.  Maar even serieus, ik krijg niet bepaald inspiratie van de foto. Moeilijk! Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 23 maart 2011 Share Geplaatst: 23 maart 2011 ik zou inderdaad gaan voor een kruidenhoekje, eventueel nog met buxus plantjes er om heen waardoor het altijd groen is, verder zou ik tegen de muren klimplanten doen en eventueel andere dingen, lekker door elkaar. Oost-indische kers staat denk wel goed, aangezien die snel groeit en bloeit in de volle schaduw. Ik denk dat als je die 2 dingen doet, dat je al heel erg ver komt.. die ijzeren muren weg en het ziet er denk veel beter uit.   Maar het idee fruitboom van Christine.. Is daar voldoende licht voor???? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 23 maart 2011 Denk het wel, moet je wel even goed opletten welke soort je hebt, want niet alle soorten kunnen even goed in de schaduw staan Je hebt daar toch redelijk wat schaduw of zie ik dat verkeerd?er is inderdaad veel schaduw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 23 maart 2011 Share Geplaatst: 23 maart 2011 Is dit nou je moestuin, waar je het over had tot nu toe of is dit een ander stukje grond? Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Share Geplaatst: 23 maart 2011 ja eigenlijk twee stukjes. dit stukje en nog een stukje aan de andere kant van de boerderij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.