minoesje Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Halloo!! Echt superleuk om te zien hoe iedereen elkaar op de hoogte houdt en helpt met problemen in de tuin!!! Ik ben minoes en woon net samen. En ik heb 1 sla plantje staan. Alleen doet hij t niet zo goed Ik hoop dat ik volgend jaar veel groenten in me tuintje heb staan en mijn gezinnetje er lekker van kunnen genieten! Groetjesss!! Minoes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Hallo Minoes, welkom!! Gaandeweg kom je erachter wat planten nodig hebben. En het is zo leuk om ze allemaal te zien groeien, echt verslavend bijna! Je kunt je hier echt een slag in de rondte lezen en dan nog een keer, zoveel informatie is er al. Ik zou zeggen: geniet ervan, leer ervan en volgend jaar kom je beslagen ten ijs! Veel plezier in je tuin en op het forum!! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Het begin is er...de rest van de tuin komt vanzelf.Succes en welkom op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacquie Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Leuk dat je enthousiast bent Ik ken dat......Zet hem op en dan zul je echt nog meer verslaafd raken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts