Monique52 Geplaatst: 14 augustus 2013 Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Hallo allemaal, ik ben Monique en woon in Veenendaal in Nederland. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een muurkas om alles in te gaan kweken. Voornamelijk groenten en bloemen dus.Ik nog veel vragen en wil graag van jullie leren. O ja, ik heb nu nog maar een vierkante meter tuin voor de groenten en wat potten en zakken. Zal nog wel eens foto's plaatsen. Groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jacquie Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Zeker een warme welkom Kom maar op met die foto's ben zo nieuwsgierig Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roosmarij Geplaatst: 15 augustus 2013 Share Geplaatst: 15 augustus 2013 hallo Monique, welkom op het forum! leuk, een kas!! Dat gaat heel erg verslavend werken, ik waarschuw je maar vast Veel plezier in je tuin en op het forum Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.