Monique52 Posted August 14, 2013 Posted August 14, 2013 Hallo allemaal, ik ben Monique en woon in Veenendaal in Nederland. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een muurkas om alles in te gaan kweken. Voornamelijk groenten en bloemen dus.Ik nog veel vragen en wil graag van jullie leren. O ja, ik heb nu nog maar een vierkante meter tuin voor de groenten en wat potten en zakken. Zal nog wel eens foto's plaatsen. Groetjes Quote
Stan Posted August 15, 2013 Posted August 15, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jacquie Posted August 15, 2013 Posted August 15, 2013 Zeker een warme welkom Kom maar op met die foto's ben zo nieuwsgierig Quote
roosmarij Posted August 15, 2013 Posted August 15, 2013 hallo Monique, welkom op het forum! leuk, een kas!! Dat gaat heel erg verslavend werken, ik waarschuw je maar vast Veel plezier in je tuin en op het forum Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Recommended Posts