Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Action vleesetende plantjes - zaad. Foutje = Yakon


Winters

Aanbevolen berichten

Hallo

 

dit zijn mijn Venus Vliegenvanger zaailingen (kweeksetje Action)

 

Foto-X7L73CAW.jpg

 

Ik weet dat volwassen planten van veel zon houden. Maar hoe zit het bij de zaailingen?

Is dit bakje met water er onder voldoende?

 

(Sorry als het al gezegd is. Ik heb wel het hele topic doorgespit maar misschien heb ik er wel overheen gelezen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Goedemorgen allemaal

 

wellicht kan iemand mij hier iets meer vertellen

ook ik heb een aantal potjes met vleesetende plantjes gehaald bij de action .. nu 4 weken later

Heb ik niets wat op een vleesetende plant lijkt tenminste ik en vele anderen op de action Facebook vinden van niet ...

 

 

ik heb er vree mee als het geen vleesetende plant is ( al heeft action mij dan wel bedonderd) .. maar vraag me nu wel heel erg af wat voor plant het wel is ... help?GEDC106973461405501024.JPGGEDC107016321405501029.JPGGEDC107157991405501033.JPGGEDC107292201405501038.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
  • 1 maand later ...

Als je rechtsboven in het zoekvenster bijvoorbeeld intypt : "Yakon " of Kweek Yakon, of teelt Yakon, dan denk ik dat daar wel topics over zijn.

En dan krijg je bijvoorbeeld als 1e hit deze : wie-heeft-dit-seizoen-yacon-gehad-t3430.html , maar er zijn meerdere topics over zelfs.

Dit is het topic over vleesetende planten

 

Nóóóit meer zaadjes kopen bij de Action hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar wat ik heb begrepen, na het lezen van enkele topics, vormen de wortels knollen en die kan je eten. Ze schijnen zoet te smaken.

En dan heb je 2 verschillende knollen. Die met de meeste ogen bewaar om volgende jaar weer te poten (het beste in turf of stro geloof ik) en die met de minste ogen kan je eten. Maar die moet je na het oogsten nog wel even (enkele weken) laten liggen. Dan worden ze geloof ik zoeter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later ...

Haha, ze hebben ze weer bij de Action. De vleesetende planten.

 

2538989.png

 

Ik ben eigenlijk wel in staat om nog eens zo'n setje te kopen en te kijken wat voor zaden er in zitten.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze geen klachten hebben ontvangen. Als je rondneust op internet vind je genoeg verhalen.

Of iedereen denkt: Ach laat maar zitten voor die paar cent...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...