Alles dat geplaatst werd door appelvrouw
-
Praten over 'Maartens Moestuin' en de gratis tomatenzaden.
Het lukt me verdorie niet de uitzending te zien..niet via Hola en ook niet via Hide My Ass...jammer hoor, ik had er wel zin in...
-
Identificatie: wat voor plant, struik, boom is dit?
Vraag het Diana? Je kan haar vast wel mailen...
-
Biologische insectenspray Action
Er staat trouwens niet op dat je het in de biologische teelt kunt gebruiken ik zou het niet een twee drie vertrouwen...
-
Identificatie: wat voor plant, struik, boom is dit?
Heb je aubergines gezaaid?
- Rose de Bern: vroeg of laat zaaien / verschil? -> test
- Babbeltuin #2
-
Het regent!!!!!
Misschien moet ik maar cactussen gaan kweken
-
Wat heb je net gegeten? (uit eigen tuin) #2
Tofu Stroganoff met Shi Takes veks en verse koriander..
-
Babbeltuin #2
In je gieter...hmmm Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal geschrokken was..wil mijn oude Erny terug
-
Wat heb je vandaag uitgedeeld/weggegeven?
- Identificatie: wat voor plant, struik, boom is dit?
Boswilg dan eventueel.- Klaagbank #3
Dat is inderdaad erg, die aardappelen. Gelukkig kan je alles nog overnieuw doen..daar waar nodig. Bloembollen kan je gemakkelijk uittrekken? Aardappelen is wat ernstiger..zeker als je op je perk dubbel aardappels krijgt.- Het regent!!!!!
Ja, hoe was het ook al weer? Een winter zonder vorst Een lente zonder regen Een zomer zonder zon Een herfst zonder oogst- Tuinboon bloeit
Heb je het tegen mij Rob? Ja een beek..een bronbeek van snelstromend 1 cm hoog water..ik heb wel wat bakken gemaakt, maar er is enorm veel slib, we hebben wel eens een slang gelegd de filters liepen heel snel vol.En meestal hebben we het niet nodig..maar ik weet dat ik dat vorig jaar ook zei Hoe droger het weer hoe miniemer mijn beek... Verder wil ik gewoon regen..- Wat heb je net gegeten? (uit eigen tuin) #2
salade uit de winkel en aangevuld met kruiderij uit eigen tuin. En speklapjes uit de wei van J en J- Kippenmest
Je zult de mest eerst moeten composteren. Zie ook: https://www.moestuinforum.nl/topic/9356-kippenmest-verwerken/- Het regent!!!!!
Ook hier nog geen drup. Met Lie met de pikhouweel gaten gemaakt voor enkele planten..echt waar( zaten ook stenen in die grond hoor)..en in de kruidentuin wat gesproeid omdat de jonge peterselie dood gaat...- Identificatie: wat voor plant, struik, boom is dit?
Ja, ik dacht aan een kweepeer. Hoe komt die plant in die pot? Is hij misschien gebruikt als steun en heeft wortels gekregen?- wormengoeroe
- Wat heb je vandaag in de tuin gedaan? (2014)
Een beetje culterra in de kruiden- bloemen- en voortuin gestrooid met de hoop dat het gaat regenen..het is al 2 dgn bewolkt, maar er valt nog niks ik kan niets planten.- Mais voorzaaien in huis?
- Tuinboon bloeit
Mijn tuinbonen zijn 5 cm hoog..de hoogste. Vanwege de verregaande droogte wil niets meer groeien in mijn tuin. ik wou dat ik bloemen had joh. Water geven is in mijn achtermoestuin eigenlijk nooit een optie geweest/..ik moet ver met het water sjouwen. Ik begin er nu toch over te denken. Maar bloei? Nee.- Wat heb je vandaag in de tuin gedaan? (2014)
Gewied..of eigenlijk steen gehakt..aarde zit er niet meer in mijn tuin. Potten en jong plantgoed water gegeven.- Identificatie: wat voor plant, struik, boom is dit?
Hier krijgt iemand gelijk..eigenlijk jullie beiden Ligularia heb ik 2 x gezaaid en is niet gelukt..volgende mtfd graag een stukje wortel..als het mag van een van jullie beiden- Recepten moestuinforumdag 2014
De Quiche met speltmeel en shi takes staat in de oven... - Identificatie: wat voor plant, struik, boom is dit?
Over Moestuin Forum
Op Moestuinforum.nl vind je alles over moestuinieren in Nederland: van moestuinproblemen en oplossingen tot plagen en ziekten in de moestuin, het kweken van groente of fruit, inspirerende moestuinrecepten en het gemakkelijk bijhouden van je moestuin.