Esthe76r Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Eerdaags ga ik weer naar Vreeken . Nog voor de MTFD als het goed is... Hebben mensen nog interesse in iets? Ik kan weer even kijken wat ik kan betekenen voor jullie. Laat het maar horen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Oeh ja.....maar moet dan even in mijn administratie kijken....voor wanneer wil je het weten?Het gaat maar om een zakje of 1, 2...vond het eigenlijk de moeite van het bestellen niet waard... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted August 10, 2014 Author Share Posted August 10, 2014 Voor begin september, prima dan toch... Ik woon in de buurt.. uuhhhm redelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Esther heeft het de vorige MTFD ook super geregeldJe zult mijn wensenlijstje tegemoet zien Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted August 10, 2014 Author Share Posted August 10, 2014 Thank u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 begin september...is vroeg genoeg Ik zal even kijken....je hoort van de week nog van mij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 (edited) Esther heeft het de vorige MTFD ook super geregeldJe zult mijn wensenlijstje tegemoet zien Dan doe ik mee, super dat je dat wil doen. Van mij mag je een mooi zakje zaad uitzoeken, vergoed ik je dat. EditBedoel natuurlijk Esther, misschien door de quote van Loraine onduidelijk. Edited August 11, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Oew, das weer zo verleidelijk! Ik ga even kijken, vooral bij de kiemgroenten (substituut voor in de winter.... Neeee, niet verslaafd hoor! ) en wat kattegras voor onze tijger... Ik stel nog een lijstje samen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Mag ik ook weer meedoen, Esther? Een paar dingetjes die ik elders niet kan krijgen heeft Vreeken wel. - 114000 PEULEN 'Shiraz'inhoud verpakking: 100 zaden € 2,90 - GLANSBLAD SNEEUWKLOKJE735750 GALANTHUS woronowii inhoud verpakking: 25 bolletjes € 5,90 - 850340 ALLOY Basis Sporenmix gewicht per verpakking: 1 kg € 3,90 Als dit voor jou kan, zal ik het geld weer naar je overmaken. PB even je gironummer nog eens dan? Dank je wel! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Weknow, ik zoek ook nog die Shiraz. Dus mocht je niet het hele pakje willen zaaien, dan kunnen we deze ook delen en betaal ik de helft. Of je krijgt een pot braam-rozenbottel jam oid. Mijn Vreekenlijstje moet ik nog even uitzoeken de komende dagen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Erny vroeg ook al zoiets, Suus. Is goed...neem maar zakje mee om ze in te doen naar MTFD ...dan krijg je er een 30-tal. Maar nu moet niemand ze meer vragen, want anders heb ik er zelf geen meer. Natuurlijk allemaal onder voorbehoud dat Esther ze kan meenemen en ze verkrijgbaar zijn. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Fijn, zal ik doen. Als ik tzt mijn lijstje hier zet staat het iedereen vrij met mij te delen. Ik heb maar een kleine tuin... Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Even tussendoor alvast gesnuisterd, ze hebben veels te veel leuke dingen! Alvast op mijn verlanglijstje staan: 690660.1 BORAGEKERS, 50 g 1 × € 3,50 € 3,50 690900 ERWTENKIEM, 50 g 1 × € 1,90 € 1,90 694400.1 RUCOLAKERS, 100 g 1 × € 3,50 € 3,50 699700 TARWEKIEM / KATTENGRAS 'Lavett', 100 g 1 × € 1,75 € 1,75 Als je mij je rekeningnr ook doorstuurt, Ester, zorg ik dat je de centjes vooraf hebt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 (edited) Oei ...oei...Esther zó verleidelijk!! Ik zou graag: 213900 POMPOENEN 'Guicoy' 10 zaden € 2,90 214030 POMPOENEN 'Japanese Pie' / 'Nippon Island' 5 zaden € 3,90 215550 POMPOENEN 'Table Gold' € 1,50 - 15 zaden 216080 POMPOENEN 'Toonas Makino' / 'Shishigatani' € 2,90 - 5 zaden Totaal € 12,20 Edited August 13, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Geedee, die pompoen Tablegold is die anders dan de 'bewaarcourgette' Tablegold? Want iemand biedt die gewoon hier aan voor de MTFD namelijk Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Ja, bij deze staat : Een bewaarpompoentje met een bolronde eikelvorm (uitlopend in een puntje). Geheel rijp zijn de vruchten helderoranje en 11 cm in doorsnede. Vroeger geoogst is de kleur heldergeel. De plant is niet rankend. Die wat wordt aangeboden is rankend, vandaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibas Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Ik zou graag het volgende hebben:202590 CANTALOUPMELOEN 'Sweet Granite' 10 zaden € 1,90024150 REUZENBIETEN 'Mammoth Fat' 5 g € 1,90130400 CACTUSKOMKOMMER 15 zaden € 2,50409520 YAM, CHINESE 5 knolletjes € 2,90040350 KOUSENBAND 'Italia Dell' Occhio' 100 g € 3,90 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Mag ik hier iets vragen over de zaden die nu te koop aangeboden worden?Was eens gaan zien in het aanbod maar ik denk dat veel van de zaden welke ze nu aanbieden reeds van vorig jaar zijn, gewoon omdat de planten dit jaar nog geen zaad gevormd hebben.Zou ik niet best wachten tot deze winter om zaad te bestellen? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Willy daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat de oudste zakjes met de datum die nog goed is het eerst verkocht worden. Dus hoe lang moet je dan wachten, het blijft altijd de gok geluk hebben.Daarbij komt dat de levering van Vreeken niet zo positief is, dus van zo een kans maak ik maar al tegraag gebruik.Het is super dat Esther dit (weer) wil doen en mag wat mij betreft zelf een zakje zaad uitzoeken, als dank je wel.Mijn lijst is te gek voor woorden, met de tomaten en paprika wacht ik en de kweekbakken bestel ik per post (ga er van uit dat Vreeken dat wel gaat redden). Maarde rest van aparte groente en granen zou ik wel heel graag willen.Omdat de lijst zo omvangrijk is, is denk ik de oplossing het bij Vreken zelf te bestellen. Met de opmerking dat het wordt afgehaald. Hopelijk gaat het dan goed komen, maar daar heb ik wel alle vertrouwen in. Maar eerst overleggen met Esther. EditMijn lijst is minder geworden, dankzij een reddende engel van dit forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted August 15, 2014 Author Share Posted August 15, 2014 Ik ga zelf toch langs, alleen ditmaal met de fiets dus ik kan geen bus volstoppen dit keer. Als een ieder idd voortijdig kan storten dan hoef ik niet te ver mijn portemonnee te openen. Jane Doe heel lief van je. Het is me niet daar om te doen. Mocht je toch iets willen doen. Doe dan iets uit je ruillijst gewoon. Je hebt onwijs veel leuke dingen erin staan. Daar ben ik al superblij mee. Voor 1 september wil ik even alles geregeld hebben. Dan kan ik alles nog even goed organiseren voor ik er heen ga. Thank u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Hoi esther Laat dan maar weten wat die onwijs veel leuke dingen in onze ruillijst zijn dan maken we dat in ordeJe kan Jane doe of mij een pbtje sturen no problemo Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Jane Doe heel lief van je. Het is me niet daar om te doen. Mocht je toch iets willen doen. Doe dan iets uit je ruillijst gewoon. Je hebt onwijs veel leuke dingen erin staan. Daar ben ik al superblij mee. Wat zou je dan graag willen uit onze lijst Esther?Ik kijk nog even mijn lijst na, hopelijk kan ik nog strepen. En dan krijg je mijn lijst, lijstje kan ikhet niet noemen.Wat is makkelijker voor jou, bij vreeken vooraf bestellen, overmaken en zeggen dat het wordt afgehaald? Denk ik dat dat wel zo makkelijk is. EditLees net bericht van Loraine, die is me weer eens voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Zo, mijn wensenlijstje voor Vreeken. 541600 Nemophila menziesii var. Discoidalis 'Penny Black', 300 zaden (1 g) 1 × € 1,90 530120 Lathyrus odoratus 'Black Knight', 50 zaden (5 g) 1 × € 2,90215500 POMPOENEN 'Sweet Dumpling' / 'Patidou', 10 zaden 1 × € 1,50214010 POMPOENEN 'Jack B Quick' / 'Jack be Little' / 'Mandarin' / 'Sweetie Pie' / 'Munchkin', 15 zaden 1 × € 1,90095900 SUIKERERWTEN 'Sugar Sprint', 350 zaden (75 g) 1 × € 2,90 324850 ZOMERWORTELEN 'Purple Haze' F1, 350 zaden (0,4 g) 1 × € 2,90205600 PAPRIKA 'Sweet Banana', 25 zaden 1 × € 1,90Totaal: 15,90 Als iemand hier iets interessants bij ziet staan en mee wil delen: laat me maar horen hoor! Ik heb (voorlopig) echt geen plaats in de tuin voor 350 suikererwten Esther, wil je dat ik deze lijst bij zelf bij Vreeken bestel of liever niet?? Ik maak je ook graag vooraf het bedrag over, dan is dat maar geregeld Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Graag zelf bestellen dan met de notie dat ik het afhaal bij hun. Dit scheelt me heel veel puzzelwerk. Dus als je dat zou willen doen SuusP. Heel graag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Prima, doe ik Ehm, wie mag ik opgeven als afhalen (je forumnaam lijkt me wat verwarrend met die getallen ) Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts