Alles dat geplaatst werd door Rookie
-
Voorstellen Emma
Hallo Emma, welkom hier!
-
We gaan testen om zoek afbeeldingen beter doorzoekbaar te maken op google.
Ik snap het. Nee, het is niet zichtbaar dus.
-
Wat heb je vandaag (of gisteren) in de moestuin gedaan 2026
Niet in de moestuin, maar voor de moestuin. Ik had nog wat pootaardappelen over en ik vind het zonde om die weg te gooien. Ik heb alleen geen potten, emmers of bakken meer om ze in te doen. Ik ben dus bezig geweest om de plastic zakken, waar de tuinaarde in heeft gezeten binnenstebuiten te keren, zodat de zwarte kant aan de buitenkant zit. Rand omvouwen en ik heb weer zakken om te in te planten.
-
We gaan testen om zoek afbeeldingen beter doorzoekbaar te maken op google.
Nee, helaas. Maar je kunt ook alleen maar zoeken op tekst, toch? Je kunt toch niet zoeken op afbeelding? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
-
Probleem met uien en knoflook
Kan je een foto neerzetten? Een beeld geeft zo veel meer informatie.
-
Uien 2026
Ik heb Intratuin geprobeerd en ik zou donderdag even mogen bellen, want ze hadden ze al wel gehad en krijgen ze misschien morgen of vrijdag nog een keer. Duimen maar!
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2026
Straks snijbietstamppot met kuiltje jus en vega kipburgers.
-
We gaan testen om zoek afbeeldingen beter doorzoekbaar te maken op google.
Ik kan de naam alleen vinden, als ik bij "inspectie" (rechts op de foto klikken dus) de "properties" aanklik. Verder kom ik de naam niet tegen.
-
We gaan testen om zoek afbeeldingen beter doorzoekbaar te maken op google.
Mooi dat het werkt, dit is een kleine moeite. Maar wat ik lastig vind, is dat ik zelf niet kan zien of de naamgeving gelukt is. En ik dacht trouwens echt dat Google sneller zou werken...😁 Het duurt nu al zeker 5 minuten.
-
We gaan testen om zoek afbeeldingen beter doorzoekbaar te maken op google.
Nee, ik gebruik de cloud helemaal niet.
-
We gaan testen om zoek afbeeldingen beter doorzoekbaar te maken op google.
Ik kan het zelf niet zien, hoe kom ik er achter dat er ook echt een naam aan hangt?
-
We gaan testen om zoek afbeeldingen beter doorzoekbaar te maken op google.
-
Wat heb je vandaag gezaaid of geplant ? 2026
Hoe lang laat jij die wortels dan worden @Vrouwholle ? En hebben ze dan al blaadjes? Ik haal de zaden uit de deno, zodra ik zie dat de huid gebarsten is en er een worteltje ontstaat, dat kan dus na twee dagen al. Dan gaat dat zaadje direct in de grond, zo diep als nodig is. De rest moet hij zelf doen.
- Tomaten 2026
-
Ziek rabarberplantje?
Dankjewel @Tanja65 ! Het kan dus van alles zijn, maar waar ik weer op aansla is "beschadiging door wind"... Ik zal het nog even aanzien. Overigens: ik gebruik chatgtp dus echt nooit...
-
Ziek rabarberplantje?
Deze is net nieuw, maar ik kan die bladeren en wel af halen. Nee, ik bedoelde de foto een naam geven, zodat je hem beter kunt vinden als je zoekt op afbeeldingen.😄
-
Wat heb je vandaag gezaaid of geplant ? 2026
Misschien heb je hier iets aan @Giselle ?
- Tomaten 2026
-
Ziek rabarberplantje?
Weet iemand wat hiermee aan de hand is? Kan ik het plantje er beter uithalen? Ik wil niet dat hij andere planten besmet, maar ik heb geen idee wat het is. @rorror : Ik werk op mijn computer, via de wensite en heb van te voren via de fotocamerakaart eerst de foto een andere naam gegeven. Werkt dit, kan jij dat zien? Het is overigens wel een grote extra stap, vooral als je meerdere foto's wil gaan uploaden. @Tanja65 : is dit wat jij bedoelde?
-
We gaan testen om zoek afbeeldingen beter doorzoekbaar te maken op google.
Ik denk dat dat bij foto's vanaf de telefoon geupload niet kan. Vanaf de website zou dat betekenen dat ik op mijn fotokaart eerst de foto's, die ik eventueel wil uploaden, een andere naam moet geven, van te voren dus. Want op het moment, dat het forum de foto wil ophalen van de kaart, kan dat niet meer. 🤔
-
Terug van weggeweest!
Iedereen, die wel eens heeft gehoord thuis "je doet maar, maar ik wil er niets mee te maken hebben" , mag nu haar/zijn hand opsteken...😄
-
Welke vogels zie je in je tuin of op je balkon?
Ik vind dat altijd zo sneu en ik hoop dan maar dat vogeltjes een ander gevoel hebben bij hun dode jongen dan andere dieren en mensen natuurlijk... Maar mijn hart doet pijn als ik zoiets zo. Ja, ik ben een watje...
-
Wat heb je vandaag gezaaid of geplant ? 2026
Gisteren heb ik broccoli gezaaid en ik hoop vandaag mijn pakketje met zaden te krijgen van vd Wal, daar zit de bloemkool bij. Ik ga het toch nog een keer proberen met die bloemkool, hoewel ik nog nooit een goed resultaat heb gehad. Maar ik zou het zo graag willen...
-
Terug van weggeweest!
Leuk dat je weer terug bent! Misschien dat het prutsen in je tuin ook wat rust in je hoofd geeft, dat zou mooi meegenomen zijn. Mooie tuin zeg! En ja, die kippen is ook nog altijd mijn droom, maar mijn hubby ziet er echt niets in...
-
Afharden in de kas, hoe werkt dat dan?
Ik voel wat wat voor de patsboem methode van @woldistel . Die kolen staan natuurlijk allang buiten, die zijn nooit binnen geweest. En voor de rest ga ik echt niet elke dag met de planten van binnen naar buiten en weer terug te gaan lopen sjouwen. Zodra de nachttemperaturen wat omhoog gaan, gaan de planten naar de kas. Vanuit de kas naar buiten en naar binnen is 1 meter, dat vind ik niet zo erg, dat hoeft dan minder vaak en kunnen ze eerder buiten blijven.