Posted August 16, 201311 yr Ik ben Ilse en nieuw op dit forum. Ik ben vorig jaar begonnen met een mini moestuin, maar kwam in de "problemen" toen ik een spruitkool op de verkeerde plek neerzette. Vandaar dat ik nu een stukje grond huur van 148m2 op een hobby en schooltuinencomplex. Voor een eerste jaar gaat het echt supergoed, hopelijk is het geen beginnersgeluk. Het lijkt me erg leuk en leerzaam om via dit forum tips te krijgen (en geven) over het telen van groente/fruit. Ter illustratie een foto van mijn minimoestuin en de grote moestuin. Groetjes ilse
August 16, 201311 yr Welkom en een mooie oogst. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
August 19, 201311 yr hallo Ilse, welkom op het forum! Fijn als je eerste seizoen zo lekker loopt! Veel plezier en een goede oogst toegewenst! Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
August 19, 201311 yr Author Bedankt! Ik heb het topic over foto's uploaden gelezen, maar ik kwam er niet helemaal uit, ben niet zo handig met computers Ik had het wel geprobeerd via de link met foto's toevoegen aan uw bericht maar dat lukte dus niet. Als ik op de knop "in bericht plaatsen" klik gebeurd er gewoon niks.
August 19, 201311 yr Zoals in het draadje foto's uploaden staat gebruikje waarschijnlijk IE als browser. En die doet nog niet wat deze zou moeten doen. Probeer Firefox of googlecrome eens als browser dan moet het goed gaan. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl