Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


ivanderlist

Aanbevolen berichten

Ik ben Ilse en nieuw op dit forum. Ik ben vorig jaar begonnen met een mini moestuin, maar kwam in de "problemen" toen ik een spruitkool op de verkeerde plek neerzette. Vandaar dat ik nu een stukje grond huur van 148m2 op een hobby en schooltuinencomplex.

 

Voor een eerste jaar gaat het echt supergoed, hopelijk is het geen beginnersgeluk. Het lijkt me erg leuk en leerzaam om via dit forum tips te krijgen (en geven) over het telen van groente/fruit.

 

Ter illustratie een foto van mijn minimoestuin en de grote moestuin.

 

Groetjes ilse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ik heb het topic over foto's uploaden gelezen, maar ik kwam er niet helemaal uit, ben niet zo handig met computers

 

Ik had het wel geprobeerd via de link met foto's toevoegen aan uw bericht maar dat lukte dus niet. Als ik op de knop "in bericht plaatsen" klik gebeurd er gewoon niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals in het draadje foto's uploaden staat gebruikje waarschijnlijk IE als browser. En die doet nog niet wat deze zou moeten doen. Probeer Firefox of googlecrome eens als browser dan moet het goed gaan.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...