Chantal77 Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 Hallo allen, Ik ben Chantal, getrouwd, mama van 2 kinderen en sinds 3 jaar woonachtig in een mooie verbouwde woonboerderij met een leuk stuk grond.Op dat stuk grond stonden, toen we dit kochten, al 2 appelbomen, een perenboom en 2 pruimenbomen. Ik hoop er hier achter te komen om welke soorten het gaat, zodat ik ook beter weet wanneer te oogsten en hoe te verwerken.Mijn dochter en ik willen vanaf volgend jaar graag groenten uit eigen tuin kunnen eten, dus we zijn ons nu aan het orienteren hoe we dit gaan aanpakken. We hebben net de plek bepaald... Een fijn zonnig plekje, we gaan klein beginnen. Ik hoop dat er hier mensen zijn die ons kunnen adviseren en ons op weg willen helpen. Een zonnige groet, Chantal Quote
Stan Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 (edited) Welkom en veel muistuin plezier.Edit : Ehhh moestuin Edited August 20, 2013 by Guest Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bit Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 Welkom ! Je bent hier helemaal aan het juiste adres denk ik ... Quote
roosmarij Posted August 19, 2013 Posted August 19, 2013 Hallo Chantal, welkom! Je begint al meteen goed: klein en met een forum als "coach" Veel plezier met de voorbereidingen en volgend jaar lekker van start! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
spike Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 zaden gids van de boerenbond/wellkoop staan ook heel veel adviesenover wat en hoe je het moet doen. en hier kun je een hoop opsteken . veel plezier en succes Quote
marijke Posted August 22, 2013 Posted August 22, 2013 Je zit hier helemaal goed voor info.Welkom op het forum en succes met je tuin Quote
Recommended Posts