Sanne2 Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Ik heb mijn zaden weer eens allemaal uitgezocht en er zijn er een aantal die ik niet meer gebruik, en graag zou willen ruilen tegen andere zaden.Het gaat om de volgende zaden:- Komkommer chinese slangen- Biologisch geteelde snijkool tokyo bekana (dit zakje is nog helemaal dicht)- Tomaat Pyros F1- Tomaat Bombonera F1- Balkontomaat Maja- Biologisch geteelde tomaat matina- Stokslaboon Neckargold- Spinazie Nores A+B De zaden die ik nog zoek zijn:- Rode biet chioggia- Radijs ronde rode witpunt- bosui witte van lissabon- Aardbeitomaat- Honingtomaat- Black cherry tomaat- scherpzadige spinazie Bij interesse kun je in het bericht reageren of een pb sturen. Groetjes sanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 @Sanne2, de bosui witte van lissabon heb ik voor je. Ik hoef er niets voor retour.(i.v.m. beperkte ruimte.) En ik heb ook wel eigen geoogste Honingtomaatzaden voor je. Stuur maar een pb-tje waar ik e.e.a. heen stuur. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanne2 Posted September 6, 2013 Author Share Posted September 6, 2013 Ik ben inmiddels voorzien van zaden van de bosui en van de honingtomaat. De komkommerzaden en de tomatenzaden bombonera zijn inmiddels geruild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Hoi Sanne, Misschien heb ik wel wat voor je. In ieder geval die chioggia. Misschien ook tomatenzaden...maar omdat je geen rassen (alleen soorten) noemt, kan ik dat niet zo goed bepalen.Kun je wat meer zeggen over wat je bedoelt met een "aardbeitomaat" en een "honingtomaat"? Plaatje? Omschrijving van waar je ze kocht/kreeg? En black-cherry tomaat, is dat het ras of een "zwarte" soort cherry-vorm tomaat? (En maakt het ras zo veel niet uit?)Ik zou dan wel belangstelling hebben voor de bonen. Al je andere zaden zijn wel redelijk houdbaar, maar bonen kun je beter niet meer zetten als het zaad meer dan 1 a 2 jaar oud is: de kans dat ze slecht of niet meer opkomen is dan reëel. Ook kleine struiktomaten, dus je Maja, vind ik interessant. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanne2 Posted September 7, 2013 Author Share Posted September 7, 2013 Hoi weknow, Ik heb je even een pb'tje gestuurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Hoi Sanne, Zaad van de aardbeitomaat kwam ik tegen op de site van zaadhandel van der Wal. Onder de naam "Tomatoberry F1" Zie hier: https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/groentezaden/sub,2/pid,7/aardbeitomaat___tomatoberry__f1_hybride Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
divicento Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 - Radijs ronde rode witpunt die radijs heet french breakfast super goedkoop bij de lidl in het voorjaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts