Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gefrituurde ui


geedee

Aanbevolen berichten

Werkt eigenlijk alleen maar met vidalia's heb ze vroeger wel eens gehad van iemand maar daarna nooit meer gezien eigenlijk, vraag mij af of ik die hier zou kunnen laten groeien.....

 

Heerlijk trouwens met een warme blue cheese dip of de kruiden wat pittiger maken, wat zeezout erop en dan dippen in verse zureroom...mja...en nu heb ik honger natuurlijk, ga maar gauw naar bed )

 

 

 

MVG

 

 

Danuta

MVG

 

Danuta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, dat lijkt me een recept van niks. ZO veel kruiden door elkaar.... dan krijg je hetzelfde als met verven vroeger. Alle kleuren door elkaar, dat wordt gewoon bruine smurrie. Dat is met koken net zo. Neuh, ik laat dergelijke recepten mooi over voor mensen die hun smaakpapillen al lang en breed hebben vermoord

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

 

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt toch best wel mee?? Dan moet je zeker ook nix van Indiaas eten hebben?

Er zit alleen:

Zout/Peper/Paprikapoeder en verse knoflook door het beslag...

Paprikapoeder/Cayennepeperpoeder/Knoflookpoeder en peper door de bloem...

En die sausjes hoef je er niet persé bij te eten... zijn volgens mij gewoon als voorbeeld bedoeld.

 

Ziet er superlekker uit... en mijn smaakpapillen zijn heel erg levend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik heb niet begrepen dat het allemaal aparte receptjes waren... ik zag gewoon een ellenlange lijst met ingredienten die ik snel scande, zag 20 keer peper en paprikapoeder en toen dacht ik jaaaaa laat maar! Maar het valt mee dus

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

 

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, met mayo en amerikaanse recepten weet je het nooit hoor, dat gaat ook wel eens door deeg, etc...op de gekste plaatsen kom je mayo tegen wat ik meestal uitwissel trouwens voor zure room....of weglaat....ben geen mayofan...)

 

 

MVG

 

 

Danuta

MVG

 

Danuta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een zeer grote diklagige ui hebben met een zoete smaak, de vidalia is daarin onovertroffen.

 

Je kunt natuurlijk andere soorten proberen maar hij moet wel diklagig zijn, makkelijk openen dus grof van structuur....

 

Van de vidalia kun je ook heerlijke gefrituurde uieenringen maken trouwens....

 

 

MVG

 

 

Danuta

MVG

 

Danuta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...