Ga naar inhoud

Het Grote Moestuin-forum Record Topic!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand vertelde me dat ik die lange schorseneel hier moest plaatsen, hier komt hij dan als het lukt.

IMG-20161017-WA000285491476777476.jpeg

53 cm lang! Héél diep graven of ze breken af.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

• 4 maanden later ...
Geplaatst:

De prijs voor de dikste in omtrek heb je volgens mij ook binnen, Willy. Wat een joekels!!

De foto's van mijn aardperen van tegen de 5 meter kan ik hier natuurlijk ook posten. De schutting is 2.5 meter.

Deze link is naar een foto waar ik omhoog reik naar een aardpeerbloem. En ik heb er eentje in mijn mond. Ze waren huge!

http://www.marktomdehoek.nl/deelnemer/gwen-deijman/

Als je op de foto, 3e van boven op de plus in het rode kader klikt, groene polo dan zie je nog wat meer aardpeer op de achtergrond waar ik midden tussen sta:

http://www.marktomdehoek.nl/deelnemers/

De foto's met de aardpeer in zijn geheel komen nog, die staan op mijn SD- kaartje kwam ik achter.

• 2 maanden later ...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb nog geen aardbei voorbei zien komen... Hij was heeeeerlijk sappig en niet hol met 32 gr de grootste die ik tot nu toe geoost heb.

2017-06-10-1271621497090943.35

2017-06-10-1298811497090833.05

Geplaatst:

Deze aardbeien staan dit jaar voor het eerst in grote piepschuimbakken van 80x40x40cm met drie of vier planten per bak.

Ik heb een mengsel gemaakt van grond van de tuin ( klei ) met daar doorheen goedkope potgrond van de Intratuin. ( 70% klei, 30% potgrond ). Na een week of 6 heb ik mest van aardbeiplantje.nl erbij gegooid.

Het werkt in elk geval

Mijn volkstuinvereniging. Sinds september 2016 600m2 tuin op het complex.
  • 2 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

er zijn al records van die meloenen die oranje zijn vanbinnen maar nog geen piel de sapo maar ik weet niet als dat ook in de eerste topic zal komen maar ik kan proberen

IMG206452061503396195.JPGIMG206358881503396204.JPG

0.728 kilo

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Dan kan ik niet achterblijven.

peper66331504109343.JPG

Voor de volledigheid : de peper is van het ras Elephant Trunk

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Een nare man, die Frans . Weet bijna altijd een nog veel betere oogst te krijgen. Beter: prima, petje af.

Die poppen van "zijn" koninginnenpages: Ik zie de krantenberichten volgend jaar al voor me: "IJs-etende kinderen aangevallen door reuzen-vlinders"

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...